قلعه نویی: مدعی قهرمانی هستیم

امیر قلعه‌نویی پس از پایان نخستین تمرین خود با تراکتورسازی اظهار داشت:ما تیم خوبی بستیم و امروز هم آمدیم که اولین تمرین را انجام دهیم. من بعد از یک سال سخت آمدم و ماندنی شدم. اینگونه آمدن‌ها تبعات دارد، اما ما باید سخت تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: جا دارد به سعید عباسی و آقای غزنوی خسته نباشید بگویم که برای تیم زحمات زیادی کشیدند. از آقای آجورلو هم تشکر می‌کنم که بسیار سریع تیم را بست که کار بسیار سختی هم بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره خریدهای تیمش اظهار داشت: من فکر می‌کنم تیم خوبی بسته‌ایم که میانگین قدی بالا و سنی خوبی دارد. این تیم می‌تواند در لیگ برتر یک مدعی تمام عیار قهرمانی باشد. مدافع خوب گرفته‌ایم، هافبک بازیساز، جنگنده، مهاجم گلزن و بازیکن گلساز و همه بازیکنانی هستند که جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

وی  ادامه داد: تلاش می‌کنیم هواداران را شاد کنیم و امیدوار به حمایت آنها هستیم. تیم تراکتورسازی برای هواداران است. بارها گفته‌ام که سرمربی و مدیر می‌آیند و می‌روند، اما این هواداران هستند که می‌مانند.

قلعه نویی درباره حضور تراکتور در جام شهدا گفت: اگر لیاقت داشته باشیم، در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. شهدا به گردن ما حق دارند.