کیانی: اینقدر نگویید تراکتور پیر است

مهدی کیانی ، درباره شروع تمرینات تیمش اظهار داشت: دیروز جوی عالی در تمرین حاکم بود. همه‌چیز ایده‌آل است. جا دارد به مدیران و کادرفنی باشگاه تبریک بگویم. آقایان آجورلو و قلعه‌نویی خیلی زحمت کشیدند تا تیم خوبی بسته و روانه مسابقات شود.

 

او ادامه داد: هواداران تراکتورسازی روز گذشته در تمرین استقبال خوبی داشتند. این هواداران استثنایی هستند و خوشحالم که دوباره با تیم محبوبشان آشتی کرده‌اند. دست تک تک این هواداران را می‌بوسم و امیدوارم بتوانیم امسال پاسخ محبت هواداران را بدهیم.

 

کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به انتقادهایی که از پیر بودن تیم تراکتورسازی می‌شود،‌بیان کرد:‌من واقعا نمی‌دانم روی چه حسابی این حرف زده می‌شود. همین محمد ابراهیمی که اینقدر می‌گویند سنش بالا است،‌سال قبل نزدیک بود آقای گل شود. سایر بازیکنان نیز به همین شکل شرایط خوبی دارند. من فکر می‌کنم حاشیه‌سازان می‌گویند بازیکنان تراکتورسازی پیر هستند و از آن ها می‌خواهم این حرف را نزنند. امیر قلعه نویی مربی کاربلدی است و قطعا برنامه‌ریزی داشته که این نفرات را جذب کرده است.

 

کیانی در پایان افزود: تیم کنونی تراکتورسازی بهترین تیم چند سال اخیر است. واقعا نفرات خوبی دور هم جمع شده اند و همه یکدل هستیم تا بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم بتوانیم امسال قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.