کاپیتان پرسپولیسی: دلخوری از برانکو ندارم

محمد نوری درباره شرایط باشگاه تراکتورسازی تبریز، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: امسال تراکتورسازی تیم بسیار خوبی دارد و امیر قلعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویی تیم خوبی را بسته و ان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ء‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الله بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم. فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم یکی از سال‌های خوب فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل تبریز را امسال شاهد خواهیم بود.

او همچنین درباره حضورش در این تیم هم گفت: زمانی که به ایران آمدم منتظر پیشنهاد پر‌‌‌‌سپولیسی‌ها بودم و یک ماه هم صبر کردم، اما باشگاه هیچ تماسی با من نگرفت. بنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این احساس کردم که به من نیازی ندارند. به همین دلیل به پیشنهاداتی که داشتم فکر کردم و از میان آنها بهترین گزینه که تراکتورسازی بود را انتخاب کردم. خوشحال هستم که به این تیم ملحق شده ام و در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر بازیکن تراکتورسازی هستم.

نوری تصریح کرد: تراکتورسازی هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران پر شوری دارد که واقعا برای تیم‌شان سنگ تمام می‌گذارند. روز گذشته (شنبه) در جلسه تمرینی ما تعدادی از هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران آمده بودند و ما را تشویق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ند. فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم که با حضور آنها انگیزه مضاعفی بگیریم و بتوانیم نتایج خوبی را امسال کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از برانکو ایوانکوویچ ناراحت است یا خیر، گفت: نه. من هیچ گونه ناراحتی از برانکو در دل ندارم. آن چیزی که مسلم است این است که در پازل تاکتیکی برانکو جایی برای من نبود. از این موضوع هم نمی‌توان ایرادی گرفت. بالاخره هر مربی برای خودش استراتژی دارد. من هم دوست دارم  روزی به پر‌‌‌‌سپولیس باز گردم و پیراهن این تیم را دوباره بپوشم، اما از الان نمی‌توان در مورد آینده به صورت دقیق صحبتی کرد.

نوری همچنین خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان کرد: من خودم را بازیکن سابق پر‌‌‌‌سپولیس می دانم و از این که روزی در بازی رو در رو با تراکتورسازی دروازه پر‌‌‌‌سپولیس را باز کنم خوشحال نخواهم شد.  بنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این اگر در این دیدار گلی هم برسانم خوشحالی نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم.