امید ابراهیمی را در استقلال نگه دارید

محمود فکری  با ابراز رضایت از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، گفت: استقلال در شروع جذب بازیکن عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و توانست چند مهره خوب را برای فصل جدید جذب کند.

وی تاکید کرد: بختیار رحمانی، ووریا غفوری و دیگر بازیکنان تازه به خدمت گرفته می‌توانند در طول فصل کمک موثری به منصوریان کنند و گره‌گشای تیمشان باشند. البته استقلال به دو بازیکن باتجربه دیگر هم نیاز دارد تا بتوانند در کنار جوانان تیم، یک ترکیب خوب را برای شروع فصل پیدا کند.

فکری خاطرنشان کرد: امیدوارم امید ابراهیمی هم با آبی‌پوشان به توافق برسد زیرا او در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است و منصوریان می‌تواند بر روی او حساب ویژه‌ای باز کند.

مربی پیشین استقلال در خصوص جذب مدافع برزیلی جوان یادآور شد: حتما منصوریان عملکرد این بازیکن را دیده و به دقت او را آنالیز کرده است که خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است اما سرمربی استقلال باید مراقب باشد که مثل سایر خارجی‌هایی که در طول سال‌های اخیر به استقلال آمده‌اند، تنها ضرر مالی برای آبی‌پوشان به دنبال نداشته باشد.

فکری در خصوص شروع تمرینات جدید استقلال برای لیگ شانزدهم گفت: به اعتقاد من، منصوریان بهترین زمان را برای شروع تمرینات انتخاب کرده است و پس از اینکه ملی‌پوشان به سایر بازیکنان ملحق شوند، می‌توانند در اردوی 12 روزه‌ای که قرار است در ترکیه برگزار شود، به هماهنگی کامل برسند.

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان در خصوص انتقاد برخی از رسانه‌ها از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات و مقابل رقیب سنتی‌اش گفت: بهتر است عجله نکنیم و اجازه دهیم کادر فنی با آرامش کامل کارش را انجام دهد و آن بازیکنانی را که نیاز است، به خدمت بگیرد. منصوریان کارش را بلد است و مطمئناً می‌داند بازیکنی را باید به خدمت بگیرد که در طول فصل، عصای دست او باشد.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: قرار نیست که هر کاری پرسپولیس می‌کند، استقلال هم انجام دهد. برانکو ایوانکوویچ یک تفکر دارد و منصوریان هم تفکر مخصوص به خودش را دنبال می‌کند. هر دوی آنها بر اساس نیازشان بازیکن جذب می‌کنند.