مشاور فرهنگی سردار رویانیان خبر منتشره درباره اهدای کارت سوخت ۵۰۰هزار تومانی میان بازیکنان و کادر فنی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش الف، متن کامل واکنش سردار رویانیان به تذکر بخش تحلیلی الف به این شرح است:

مدیر مسوول محترم سایت الف

با سلام

پیرو درج خبری با عنوان «خبری که توضیح سردار رویانیان را می طلبد» بر روی خروجی این سایت در تاریخ اول مهرماه سال جاری با کد ۱۱۸۳۴۵ خواهشمند است برابر قانون مطبوعات نسبت به درج مطلب ذیل که عین جوابیه باشگاه پرسپولیس است اقدام گردد.

هیچ کارت سوختی به بازیکنان پرسپولیس داده نشده است

حسین فریدونی، مشاور فرهنگی سردار رویانیان ضمن تکذیب خبر اهدای کارت سوخت ۵۰۰ هزار تومانی به اعضای تیم پرسپولیس گفت: هیچ کارت سوختی به بازیکنان پرسپولیس داده نشده است.

وی با اشاره به این که محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه با بازیکنان و کارد فنی تیم دیدار و ضمن آشنایی از آنها خواست که تمام توان خود را برای رقابت بعدی یعنی دیدار روز یکشنبه با فجر سپاسی شیراز بکار بندند گفت: در پایان این دیدار سردار رویانیان با توجه به اختیارات خود به عنوان مدیرعامل باشگاه به هریک از بازیکنان و کادر فنی تیم یک عدد کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از بودجه تیم پرسپولیس داد که این امر هیچ ارتباطی با مسوولیت ایشان در ستاد حمل و نقل و سوخت کشور نداشته و ندارد.

مشاور فرهنگی سردار رویانیان با تاکید بر این که از اصحاب رسانه انتظار می‌رود اخبار و اطلاعات درست را تنها از وب سایت رسمی باشگاه دریافت کنند تصریح کرد: بدیهی است درج چنین اخباری با مثابه نشر اکاذیب بوده و ضمن مشوش کردن ذهن هواداران عزیز موجب افترا به مسوولان دولتی که سالها در مقام خود صادقانه خدمت کرده‌اند، می‌شود.

وی ادامه داد: پر واضح است که سردار رویانیان که سالها در نیروی انتظامی مسوولیتهای مختلفی را بر عهده داشته است قطعا بسیار بیشتر از نویسندگان چنین مطالبی به بیت‌المال حساس بوده و یکی از دلایل اصلی انتخاب ایشان به سمت مدیرعاملی باشگاه پرطرفدار پرسپولیس، صداقت، امانت‌داری و مسوولیت‌پذیری ایشان بوده است.

مشاور فرهنگی سردار رویانیان با تاکید بر این که باشگاه پرسپولیس و ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور حق پیگیری حقوقی و قضایی انتشاردهندگان این گونه اخبار را برای خود محفوظ می‌داند خطاب به افرادی که طی روزهای اخیر با اظهارنظرهای بی پایه و اساس خود قصد مسموم کردن فضای رسانه‌ای کشور را علیه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارند گفت: قطعا دلسوزان و هواداران تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس با نیت شوم این افراد آشنا هستند و نمی‌گذارند این افراد به اهداف خود دست یابند. بدیهی است باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی نیازمند همدلی، مشارکت و همراهی تمامی طرفداران واقعی تیم است و همانگونه که سردار رویانیان نیز در اظهارات خود تاکید کرده‌اند اعضای کادر جدید باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای پیروزی این تیم و رفع مشکلات و مسایل قبلی بکار خواهند بست و با این گونه اظهرات هرگز دلسرد نمی‌شوند.

توضیح الف: انتشار اصل خبر توزیع کارتهای ۵۰۰هزارتومانی سوخت میان پرسپولیسیها را الف منتشر نکرد و ما صرفا خواستار توضیح سردار رویانیان درباره این خبر بودیم. جای خوشحالی است که اصل خبر تکذیب شد. ضمن تشکر از پاسخگویی سردار رویانیان، امید میرود سایر مسئولان هم مانند ایشان در مراقبت از بیت المال و پاسخگویی به افکار عمومی کاملا و بسیار حساس باشند.

مرتبط: متن کامل تذکر بخش تحلیلی الف:
خبری که توضیح سردار رویانیان را می طلبد

در خبرها آمده است مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به هریک از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه کارت بنزین به ارزش۵۰۰ هزار تومان هدیه داده است.

صرفنظر از اینکه اهدای کارت سوخت ۵۰۰هزار تومانی به بازیکنانی که هریک سالانه صدها میلیون تومان از بیت المال دریافت می کنند چه توجیهی دارد، لازم است آقای رویانیان به این سوال پاسخ دهند که آیا مسئولیت ایشان در ستاد مدیریت حمل و نقل عمومی و مصرف سوخت در تعیین نوع این جایزه نقشی داشته است؟

نباید فراموش کنیم که همه مدیران در نظام اسلامی پیرو امامی هستند که برای کار شخصی، شمع بیت المال را خاموش می کرد. در نظام اسلامی، امکانات بیت المال، ارثپدر مدیران نیست که بخواهند آن را بذل و بخشش کنند.

امید می رود در این سالها همنشینی در دولتی که رئیس دفتر رئیس جمهورش به بذل و بخشش بیت المال به بازیگران سوپراستار مشهور است، بر سردار رویانیان اثر نگذاشته باشد و ایشان یا خبر اهدای کارت سوخت به بازیکنان پرسپولیس را تکذیب بفرمایند و یا برای افکار عمومی توضیح دهند و ثابت کنند که در حراست از بیت المال در ستاد مدیریت سوخت، رفتاری علوی داشته اند و اجازه نداده اند ذره ای از بیت المال حرام شود.