آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال/منصوریان همچنان به دنبال ستاره

با جذب کاوه رضایی استقلال هر شش سهمیه لیگ برتری خود را پر کرد تا عملا پرونده نقل و انتقالاتی اش در تابستان بشه شده به نظر برسد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه خبر می رسد تغییرات مد نظر علی منصوریان در استقلال لیگ شانزدهم همچنان ادامه دارد و او به دنبال جذب ستاره های بیشتری است.

 

از اردوی استقلال خبر می رسد اولویت نخست منصوریان در ادامه تحرکات بازار جذب یک مدافع باتجربه است و در این راستا روی حضور پژمان منتظری مدافع ملی پوش الاهلی قطر حساب باز کرده است. بازیکنی که رابطه بسیار خوبی با علی منصور دارد و از مدت ها قبل به این مربی قول داد در صورتی که نتواند در لیگ قطر به فوتبالش ادامه دهد به استقلال بازگشته و پیراهن 33 را برتن خواهد کرد.

 

اولویت دوم سرمربی استقلال به خط میانی بازمی گردد جایی که منصوریان اعتقاد دارد تیمش به بازیکنی همچون قاسم حدادی فر نیاز دارد. کاپیتان دوم ذوبی ها که با آغاز دور جددی تمرینات تیم اصفهانی در جمع شاگردان یحیی کار با توپ را آغاز کرد همچنان مد نظر استقلالی هاست و حتی منصوریان در تمرین امروز هم با صراحت اعلام کرد اگر مذاکرات با باشگاه اصفهانی به نتیجه برسد و بتواند رضایتنامه قاسم را بگیرد تغییراتی در جدول خریدهای لیگ برتری اش ایجاد خواهد کرد تا حدادی فر رسما استقلالی شود.

 

گویا برنامه سرمربی استقلال این است اگر ذوبی ها با جدایی حدادی فر موافقت کردند در ازای این بازیکن یکی از مهاجمان(علی قربانی) که مد نظر یحیی گل محمدی هم هست را با مقداری پول به باشگاه اصفهانی بدهد تا هافبک موردعلاقه اش را برای تقویت خط میانی جذب کند. به اعتقاد علی منصور مثلث حدادی فر، ابراهیمی و بختیار رحمانی برای موفقیت استقلال در لیگ شانزدهم لازم است و با تشکیل این مثلث تمام دغدغه های او از بین خواهد رفت.

 

شاید به همین خاطر هم باشد که استقلالی ها به صورت کامل شرایط آبی پوش کردن آرش افشین را پیگیری می کنند تا در صورت جابه جا کردن علی قربانی این مهاجم را به جمع نفرات تهاجمی خود اضافه کنند. آن چه عیان است این که منصوریان و استقلالی ها دو جای خالی در لیست نفرات بزرگسال خود برای پژمان منتظری و قاسم حدادی فر نگه داشته اند و به هیچ وجه حاضر نیستند فرصت جذب این دو بازیکن با تجربه را از دست بدهند.