پس از منتفی شدن حضور مسعود حسن زاده در تیم ماشین سازی تبریز، حرف و حدیث های زیادی درباره این بازیکن به وجود آمده است. با توجه به اینکه کاوه رضایی به عضویت تیم استقلال در آمده، خیلی ها بر این باورند که حسن زاده به زودی راهی تیم پرسپولیس می شود. مدیرعامل ذوب آهن اما اعلام کرد چنین اقدامی صورت نمی گیرد.

 

سعید آذری در این باره می‌گوید: باشگاه پرسپولیس از گذشته به ما 350 میلیون تومان بدهکار است و هنوز این مبلغ به ما پرداخت نشده است. ما حتی از سازمان لیگ خواستیم این پول را از در آمدهای پرسپولیس به ما پرداخت کند ولی زیر بار نرفتند.

 

او ادامه می دهد: این مبلغ مربوط به حق رشد محسن مسلمان و پیام صادقیان است و با وجود اینکه ما به خاطر پرسپولیس گذر کردیم اما تاکنون چنین مبلغی پرداخت نشده است.

 

به نظر می رسد دعوای قدیمی پرسپولیس و ذوب‌آهن حالا به ضرر مسعود حسن زاده شده است. اگرچه مسئولان پرسپولیس به طور رسمی درخواستی برای جذب حسن زاده ندادند اما اگر چنین کاری هم انجام دهند، ذوب آهن حاضر به مذاکره با آنها نیست.

 

آذری در پایان حرف هایش می افزاید: ما به هیچ عنوان با مسئولان پرسپولیس پای میز مذاکره نمی نشینیم چون آنها هنوز بدهی شان را پرداخت نکردند و صلاح نیست بخواهیم درباره موضوع دیگری با آنها مذاکره کنیم.