آقای میلیاردر طارمی را در پرسپولیس نگه می دارد

مهدی طارمی مهاجم گلزن دو فصل اخیر پرسپولیس که با نظر علی دایی پیراهن سرخ این تیم را از دوسال قبل بر تن کرد تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته و مشکل بزرگی را برای سرخپوشان به وجود آورده است. درحالی که این مهاجم بعد از آغاز فصل نقل و انتقالات نماینده خود را به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا از غیبت قطعی خود در فصل آینده لیگ فوتبال ایران خبر بدهد و برانکو هم این موضوع را در نشست خبری خود پذیرفته بود اما به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای انتخاب جانشین طارمی با مشکل بزرگ مواجه هستند.

مهدی طارمی با اینکه گفته می شد از باشگاه های آلمان، اسپانیا، ایتالیا و... پیشنهادات همکاری دریافت کرده تصمیم گرفت به خاطر حضور این تیم در یورو 2016 و شروع نشدن فصل نقل و انتقالات لیگ های معتبر اروپا ریسک نکند و به پیشنهادی که از لیگ یونان برایش آمده بود پاسخ مثبت بدهد. نماینده باشگاه یونانی چند روز قبل در تهران پیش قراردادی را با مهاجم اول فصل گذشته پرسپولیس امضا کرد که طبق آن اگر نیمی از مبلغ قرارداد سال اول طارمی یعنی 300 هزاردلار تا روز جمعه این هفته به حساب مهاجم تیم ملی ایران واریز نشود آن برگه ای که هر دو طرف به عنوان پیش قرارداد امضا کرده اند هیچ ارزشی نخواهد داشت.

از سویی هواداران پرسپولیس با فشاری که روی عابربانک خود در شبکه های اجتماعی آورده اند او را ناچار به مذاکره با طارمی کرده اند. شب گذشته حسین هدایتی آقای گل پرسپولیس را به ضیافت افطاری خود دعوت کرد و در آن جا مذاکراتی را با وی بر سر ادامه حضورش در پرسپولیس انجام دهد. به نظر می رسد هدایتی در این جلسه پیشنهاد مالی سنگینی را به طارمی داده تا در پرسپولیس ماندگار شود اما از سویی مهاجم فصل گذشته سرخپوشان اعلام کرده اگر باشگاه یونانی به تعهداتش تا پایان این هفته عمل کند هیچ راهی به جز ترک ایران نخواهد داشت. حالا هم هدایتی و هم طارمی تا پایان هفته صبر خواهند کرد تا در صورت پرداخت نشدن مبلغ پیش قرارداد باشگاه یونانی این مهاجم با قراردادی تقریبا نجومی در پرسپولیس ماندگار شود.