به گزارش خبرگزاری فارس، شب نخست هفته هشتم با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید. در مهمترین بازی پرسپولیس در شیراز میهمان فجر سپاسی بود که این مسابقه با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان پس از تغییراتی که در مدیریت خود داشتند به یک نتیجه مناسب دست پیدا کنند.

وحید هاشمیان در دقیقه ۷۰ و علی کریمی در دقیقه ۹۰ برای پرسپولیس گلزنی کردند.
ایوب کلانتری نیز در دقیقه ۷۸ گل فجرسپاسی را به ثمر رساند. به این ترتیب پرسپولیس به دومین برد خود در لیگ برتر یازدهم رسید.

*در گیلان تیم داماش میزبان شاگردان دایی در راه‌آهن بود. تغییرات گیلانی‌ها جواب داد و ابراهیم قاسمپور نخستین پیروزی‌اش را با این تیم تجربه کرد و ۳ بر یک برابر راه‌آهن به پیروزی رسید.

ابتدا این تیم داماش بود که در دقیقه ۲۱ توسط علیرضا نظیف کار به گل رسید اما شاگردان علی دایی در دقیقه ۴۵ + ۳ توسط امید عالیشاه کار را به تساوی کشیدند. در نیمه دوم داماش در دقایق ۵۰ و ۵۲ توسط میلاد زنیدپور به گل های دوم و سوم رسید.

*در تهران و ورزشگاه دستگردی نفت تهران برابر ملوان به میدان رفت که جدال ۲ تیم با حساب ۳ بر یک به سود نفت خاتمه یافت.
ابتدا تیم نفت تهران بود که در دقایق ۵۸ و ۶۱ توسط ایمان موسوی به گل رسید، اما در دقیقه ۶۲ علیرضا دغاغله یکی از گل‌های خورده ملوان را جبران کرد.
در دقیقه ۸۰ بار دیگر ایمان موسوی برای نفت گلزنی کرد تا نتیجه بازی ۳ بر یک شود.

*صبای قم در خانه موفق شد فولاد خوزستان را با تک گل ثانیه ۱۰ پژمان شاه‌پری شکست داده و موقتاً و پیش از بازی فردای استقلال و سایپا به صدر جدول صعود کند.

*دیدار نفت آبادان و تراکتورسازی هم با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. برای نفت آبادان فونیکه‌سی(۲ بار) و لئون پاجاچیان گلزنی کردند و گل های تراکتورسازی را هم سید محسن حسینی(۲بار) و محمد ابراهیمی به ثمر رساندند.

*جدال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. عباس پورخسروانی در دقیقه ۳۲ برای شاهین بوشهر گلزنی کرد و سعید دقیقی در دقیقه ۴۴ گل شهرداری تبریز را به ثمر رساند

*جدول رده بندی لیگ برتر:
۱ - صبای قم ۱۹امتیاز
۲ - استقلال ۱۶ امتیاز
۳ - نفت تهران ۱۷ امتیاز
۴ - تراکتورسازی ۱۶ امتیاز
۵ - سپاهان ۱۱ امتیاز
۶ - داماش گیلان ۱۱ امتیاز
۷ - سایپا ۱۰ امتیاز
۸ - نفت آبادان ۱۰ امتیاز
۹ - ذوب آهن ۹ امتیاز
۱۰ - فجرسپاسی ۹ امتیاز
۱۱ - فولاد ۹ امتیاز
۱۲ - شاهین بوشهر ۹ امتیاز
۱۳ - پرسپولیس ۹ امتیاز
۱۴ - راه آهن ۸ امتیاز
۱۵ - شهرداری تبریز ۸امتیاز
۱۶ - ملوان ۷ امتیاز
۱۷ - مس سرچشمه ۴ امتیاز
۱۸- مس کرمان ۲ امتیاز