سکوت کاپیتان شکست/به بستن بازوبند پرسپولیس افتخار می کنم

رضا نورمحمدی فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت. در ابتدا دوست و همبازی صمیمی اش هادی نوروزی فوت کرد و سپس به عنوان کاپیتان پرسپولیس روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما نتوانست با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. حالا دیگر نورمحمدی در پرسپولیس نیست و بعد از مدت ها سکوت حرف های جالبی زد که در ادامه متن آن را می خوانید. 

*از قرار گرفتن در لیست خروجی های پرسپولیس بگو. مگر تو قراردادت با پرسپولیس به پایان نرسیده بود؟

 

چرا. من قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود و در این گونه مواقع طرفین برای ادامه همکاری با یکدیگر مذاکره می کنند و بهترین تصمیم را می گیرند. به هر حال در فوتبال از این رفت و آمدها وجود دارد. دیدید که محسن بنگر هم به صورت توافقی از تیم جدا شد و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

*قبول داری آن طور که از محسن بنگر برای ماندن در پرسپولیس صحبت شد حرفی از تو به میان نیامد؟

من به این گونه مسائل توجه نمی کنم. محسن بنگر برای پرسپولیس بسیار زحمت کشید و در همین فصل اخیر هفته های آخر را با مصدومیت به میدان رفت. من هم به نوبه خودم تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به کار بستم. 

*در این فصل چند بازیکن قدیمی از جمع سرخابی ها کنار گذاشته شدند. به نظر تو رفتار باشگاه با این بازیکنان خوب بود؟

از این مسائل و اتفاقات در فوتبال ما همیشه بوده و خواهد بود. در استقلال هم چند تن از بازیکنان بزرگ شان کنار رفتند. به هر حال تصمیماتی بوده است که باشگاه ها اتخاذ کرده اند و نمی توان به آنها خرده گرفت. 

*از برانکو ناراحت نیستی؟

اصلا. از نیم فصل شنیده بودیم که قرار است چنین برخوردی با ما صورت بگیرد. ما هم به خاطر قولی که به هادی نوروزی داده بودیم به این مساله توجه نکردیم و با تمام تمرکز و توان در خدمت پرسپولیس بودیم. 

*با توجه به اینکه پرسپولیس هنوز یک بازیکن در خط دفاع نیاز دارد اگر از تو بخواهند به این تیم برگردی این کار را انجام می دهی؟

دیگر نمی خواهم به این مسائل فکر کنم. وقتی چیزی تمام شده است دیگر نباید به آن فکر کرد. برگشت به جایی که مدیر و مربی اش همان تفکرات را دارند به نظرم کار اشتباهی است. 

*سید جلال حسینی هم پارسال مورد توجه برانکو نبود اما در این فصل جذب شد. در این باره چه نظری داری؟

باز هم می گویم که همه چیز به نظر سرمربی بر می گردد. شاید سیدجلال حسینی به تاکتیک برانکو در این فصل می خورد و همخوانی دارد و ما این طور نبودیم. نظر شخصی برانکو این بوده و باید به آن احترام گذاشت. سید جلال رفیق من است. ولی هیچ اطلاعی از قرارداد او ندارم.

*درباره پست محسن بنگر در اینستاگرام که گفته بود برخی به خاطر پول به این تیم آمده اند چه نظری داری؟

من بعد از اینکه لیگ به پایان رسید دیگر نزدیک باشگاه هم نشدم و گذاشتم که سرشان خلوت شود و برای تسویه حساب به آنجا بروم. من هفت سال در پرسپولیس بازی کردم و خاطرات خوب زیادی با این تیم دارم. 

*از نحوه یارگیری پرسپولیس در این فصل بگو و اینکه به نظرت راضی کننده بوده است؟

فکر می کنم بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بوده اند به تیم اضافه شده اند. حضور شش بازیکن ملی پوش گواه بر همین قضیه است. البته این بازیکنان جدید باید بدانند که به چه تیم بزرگی آمدند و چه پیراهن مقدسی را بر تن می کنند. همان طور که هواداران از آنها حمایت می کنند آنها هم باید فشار زیاد روی تیم را تحمل کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. 

*تصمیمت برای فصل آینده چیست؟

 فعلا که در حال فکرکردن هستم تا بهترین تصمیمم را بگیرم. به دلیل مشکلاتی که دارم ترجیح می دهم در تهران به فوتبالم ادامه دهم. 

*صحبت پایانی.

از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که در این سال ها یار و یاور من بودند. هفت سال بسیار خوب و خاطره انگیز را در این تیم محبوب پشت سر گذاشتم و به پوشیدن پیراهن پرسپولیس و بستن بازوبندش افتخار می کنم. امیدوارم که این تیم در فصل پیش رو بتواند بهترین نتایج را کسب کند.