هافبک جدید استقلال صدای تراکتوری ها را درآورد

هافبک جدید آبی ها امروز پستی جنجالی در اینستاگرام منتشر کرد که منجر به ناراحتی هواداران تراکتورسازی شد. رحمانی البته قصد شیطنت یا تنش زایی نداشت اما برداشت تندی از حرف هایش صورت گرفته است. در این رابطه سینا عشوری هم تیمی سابق بختیار که از دوستان نزدیک او هم بوده از صحبت های او انتقاد می کند و به ایسنا می گوید: بختیار رحمانی زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشید و هواداران نیز از او حمایت کردند تا به‌روزهای خوب خودش برگردد که امیدوارم هواداران بافرهنگ تراکتورسازی به این مصاحبه دامن نزنند و حواشی را از تیم دور کنند و من به‌شخصه از همه هواداران به دلیل مصاحبه رحمانی عذرخواهی می‌کنم.

 وی در  مورد پست‌های اینستاگرام رحمانی گفت: همه می‌دانند که رحمانی یک استقلالی است و این موضوع مشکل خاصی ندارد، ولی حرف زدن در مورد تیم گذشته خود و مطرح کردن صحبت‌هایی که برای هواداران تراکتورسازی ناخوشایند باشد، اصلاً درست نیست.

بختیار رحمانی پس از اینکه متوجه شد این پست اینستاگرامی ناراحتی تبریزی ها را در پی داشته است، آن را از اینستاگرامش حذف کرد. آخرین عکس منتشر شده از بختیار رحمانی در صفحه اینستاگرامش مربوط به روز قراردادش با استقلالی ها و حضور در کنار سیدمهدی رحمتی کاپیتان آبی ها دارد. وی در زیرعکس نوشته است: داداشم فدایی داری، مرسی که همیشه تو بدترین روزهای زندگیم کنار بودی و کمکم کردی. خوب باش تا خوبی ببینی، عشقی داداشم مرسی که هستی.