اروپا نرفتم چون میخواهم برای پرسپولیس بازی کنم

همین موضوع باعث شد تا خبرهای مختلفی در مورد جدایی او از تیم سرخ‌پوش تهرانی مطرح شود ولی او در نهایت تصمیم گرفت که در پرسپولیس بماند.امید دلیل ماندن در پرسپولیس را با جمله‌ای کوتاه توضیح می‌دهد:« پرسپولیس را دوست داشتم و ماندم.» او در مورد وضعیت پرسپولیس، آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ می دهد.

وقتی لیگ تمام شد خبر رفتن تو به یکی از تیم های اروپایی مطرح شد. آیا آن پیشنهادها واقعا جدی بود؟

اگر بخواهم در مورد گذشته صحبت کنم باید حرف های تکراری بزنم. پیشنهادهای من جدی بود و حتی دعوتنامه هم داشتم ولی می خواستم در پرسپولیس بمانم. الان هم فقط به این فکر می کنم که با پرسپولیس خیلی خوب تمرین کنم و برای فصل جدید لیگ برتر آماده شوم.

چرا از بازی در اروپا که موقعیت خوبی برای هر فوتبالیست است، منصرف شدی؟

چون دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم. تیم ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است و پرسپولیس هم در آسیا تیم محبوبی است. من می توانم تجربیاتم را بیشتر کنم. برای هر فوتبالیستی بازی کردن در پرسپولیس افتخار بزرگی است.

آیا برای لژیونر شدن مشکل خدمت سربازی نداشتی؟

خیر من دانشجو هستم و مشکلی از این بابت نداشتم.

در مورد بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس اضافه شده اند، چه صحبتی داری؟

به هرحال برانکو نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کرده و در مورد جذب بازیکن تصمیم می گیرد. بازیکنان جدید خودشان می دانند که کار سختی در پرسپولیس در پیش دارند چون خیلی ها فقط از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و این مسئولیت بازیکنان را سنگین می کند. من برای بازیکنان جدید پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

در مورد پیوستن کاوه رضایی به استقلال که چند روز پرسپولیس را منتظر گذاشت چه صحبتی داری؟

این نظر کاوه بود که استقلال را انتخاب کند. ما به این چیزها فکر نمی کنیم و باشگاه طبق تصمیم برانکو بازیکنان را جذب می کند. ما تیم خوبی داریم و برای قهرمانی تلاش می کنیم.

فکر نمی کنی خریدهای پرسپولیس بهتر از استقلال بود؟

ما بازیکنان خوبی را جذب کردیم ولی ترجیح می دهم مقایسه ای انجام ندهم.

با اضافه شدن سیدجلال حسینی به پرسپولیس، این بحث مطرح است که کدام بازیکن کاپیتان خواهد شد، در این مورد چه نظری داری؟

من همیشه گفته ام که کاپیتان اول و آخر پرسپولیس هادی نوروزی است و او با رفتن از بین ما، بازوبند را با خودش برد. اینکه چه کسی کاپیتان باشد واقعا یک چیز نمادین است ضمن اینکه درباره بازوبند برانکو تصمیم می گیرد.

خیلی ها معتقدند دوری از تیم ملی حق تو نبود و شایسته حضور در جمع ملی پوشان را داشتی. نظر خودت چیست؟

همین که مردم و کارشناسان چنین نظری دارند برای من افتخار است. این موضوع دست کی روش است و من تمام تلاشم را می کنم تا اگر لایق بودم به تیم ملی دعوت شوم. برای دعوت شدن به تیم ملی ناامید نیستم.