برانکو: کی‌روش را ندیدم

برانکو ایوانکوویچ در مورد جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال داشتند، اظهار کرد: اینگونه نشست‌ها از اهمیت خاصی در رشد فوتبال ایران برخوردار بوده و لازم است. هدف ما بالا بردن سطح تیم است و می‌خواهیم نتایج و کارمان روز به روز بهبود پیدا کند. اینطور صحبت‌ها و جلسات طبیعی و مهم است و باید بیشتر و بیشتر شود. فوتبال شامل فوتبال باشگاهی، آماتور و حرفه‌ای می‌شود که در راس آن فوتبال ملی است.

 

او در پاسخ به این سوال که با کی‌روش هم جلسه داشتند، گفت: خیر؛ ایشان را ندیدم.

 

برانکو با اشاره به نرفتن بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به ایفمارک در حالی که قرار بود امروز این اتفاق بیافتد، گفت: به دلیل اینکه نوبت بازیکنان پدیده بود آنها به ایفمارک رفتند ولی فردا صبح ملی پوشان ما به آنجا خواهند رفت.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تست پزشکی مسؤولیت اجباری است که از طرف لیگ مقرر شده و دستور فدراسیون است که تمام بازیکنان تست پزشکی دهند. بدون گواهی سلامت پزشکی کسی نمی‌تواند بازی کند.

 

او تصریح کرد: فوتبال یکی از پایه‌های ورزش هر کشور و نه فقط ایران است که باید نمونه و الگو برای دیگر رشته های ورزشی باشد اما مسئله ای که باعث خوشحالی است پیشرفت روز به روز فوتبال ایران است همین مسائل می‌باشد. من آمدم دانش و تجربه خودم را در اختیار باشگاه بگذارم تا با همکاری کادر فنی، باشگاه و بازیکنان موفق شویم.