مظلومی مثل رستم برای مربیگری به اتاق افشار زاده رفت!

حسن روشن در خصوص حضور چشمگیر تماشاگران استقلال در تمرینات این تیم و ارزیابی‌اش از این موضوع اظهار داشت: خدا کند وقتی استقلال می‌بازد هم تماشاگران اینگونه استقبال کنند. نیاز استقلال به تماشاگران در مواقع باخت است. یادم می‌آید زمانی که دربی 6 گله را به پرسپولیس باختیم و علت آن فقط غرور بود من خیلی جوان بودم. شاید باور نکنید ولی ما تا دو روز بعد از آن مسابقه تمرین نمی‌کردیم. وقتی بعد از دو روز تمریناتمان شکل گرفت بیش از هزار نفر برای تماشای تمرین به محل زمین ما آمده بودند و ما را تشویق می‌کردند بعد از آن 4 گل به شهباز زدیم و همه چیز برگشت.

*تمام زندگی‌ام را مدیون تماشاگران هستم

وی افزود: من تمام زندگی ام را از این تماشاگران دارم و خودم را مدیون آنان میدانم. الان هم از آنان می‌خواهم وقتی تیم می‌بازد حمایت کنند. چند روز پیش منصوریان را دیدم و از او سوال کردم وضعیت تیم چطور است که او گفت خدا را شکر راضی هستم و ان‌شاءالله با کمک مردم موفق می‌شویم. اما می‌دانم کار منصوریان خیلی سخت است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در  خصوص اینکه مدعی شده بود استقلال نیازمند مربی خارجی است گفت: قبل از اینکه فصل گذشته لیگ آغاز شود در تلویزیون مصاحبه کردم و گفتم که دوای درد استقلال و پرسپولیس در شرایط فعلی مربی خارجی است. حال چه سرمربی فعلی دوست من باشد و چه دشمن من. فیلم مصاحبه من هم موجود است.

*مظلومی دوان دوان دنبال سرمربیگری استقلال بود

روشن تاکید کرد: زمانی که اسم مظلومی مطرح شد او مثل رستم به اتاق افشارزاده رفت و حتی اجازه نداد مدیران استقلال اسم او را به عنوان گزینه سرمربیگری مطرح کنند. ظاهرا مظلومی منتظر بود که دوان دوان برای گرفتن حکم سرمربیگری به دفتر افشارزاده برود.

*جهانیان گفت قرارداد مظلومی با شرط و شروط است

وی تاکید کرد: من با شهاب جهانیان صحبت کردم و به او گفتم شما اشتباه کردید که با مظلومی قرارداد دو ساله بستید. اما خدا شاهد است که جهانیان چنین حرفی به من زد: «قراردادی که با مظلومی بستیم با شرط و شروط است و مظلومی ما را به خدا قسم داده که با او دو ساله ببندیم و اگر نتوانست استقلال را اول یا دوم کند خودش می‌رود».

*مظلومی در نیم فصل تیمش را کشت

وی تاکید کرد: به نظر من پرویز مظلومی از خدایش بود که فقط به او پیشنهاد مربیگری بدهند و فکر هیچ چیز را نمی‌کرد. او همان ابتدا آمد و به قلعه نویی متلک گفت که دربی‌ها را می‌برم و تماشاگران را به استادیوم می‌کشانم اما همه این کارهای او اشتباه بود. اشتباه مظلومی در نیم فصل بیشتر به چشم آمد چون او تیمش را کشت. تیمی که قهرمان نیم فصل شده بود سرمربی‌اش به یکباره عنوان کرد من 5 ستاره لیگ برتری می‌خواهم.

*دشمن قلعه‌نویی نیستم،او فصل قبل عالی کار کرد

روشن افزود: من همیشه منتقد امیر قلعه نویی بوده‌ام ولی آدم باید حق را بگوید. او در نیم فصل دوم فصل قبل در تراکتورسازی عالی کار کرد و من فردا باید در یک وجب جا بخوابم اگر از این کار قلعه نویی تعریف نکنم. او همه بازیکنانش را به خوبی استفاده کرد و دیدید که تراکتورسازی را هم متحول کرد. شاید همه بگویند من با قلعه نویی دشمنم اما حرف حق را می‌گویم و او در نیم فصل دوم سال گذشته خوب کار کرد.

*دخالت بازیکن در تیم ضعف خود مظلومی بود

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: چرا گفتم مظلومی در نیم فصل تیمش را کشت چون او وقتی ادعا کرد 5 ستاره برای نیم فصل دوم می‌خواهد تمام بازیکنان خود را بی انگیزه کرد. تیمی که قهرمان نیم فصل شده بود نیازی به 5 ستاره نداشت. اما مظلومی همانجا انگیزه را در شاگردانش کشت. به نظرم یکی از موفقیت‌های استقلال اخراج کرار بود اما مظلومی مدام می‌گفت من او را می‌خواهم. یا او حالا که از استقلال رفته می‌گوید نکونام را می‌خواستم یا فلانی را نمی‌خواستم. آقای مظلومی این ها از ضعف مدیریت خودت است. اگر بازیکن در کار تو دخالت می‌کرد چرا همان موقع جلویش را نگرفتی؟ لطفا ضعف خودت را گردن دیگران نینداز. من هم شنیده‌ام که یک بازیکن در کار تیم زیاد از حد دخالت می‌کرد اما این از بی مدیریتی مظلومی بود که چنین اجازه‌ای می‌داد. چرا همان موقع این حرفها را نزدی. من از مظلومی می‌خواهم به جای مطرح کردن این صحبت‌ها اجازه دهد استقلال آرامش داشته باشد و به کارش برسد.