منصوریان به معشوق خود رسید

بهرام افشارزاده در خصوص حضورش در تمرین روز (جمعه) اظهار داشت: واقعاً خوشحالم که در جمع صمیمی بازیکنان، مربیان و هواداران استقلال حضور پیدا کردم. وظیفه خود می‌دانستم که پیش از این در تمرینات حضور یابم اما نمی‌خواستم در حضور تماشاگران برخی حرف‌ها مطرح شود.

 

وی افزود: باید از تلاش همه کسانی که فصل‌های گذشته برای استقلال زحمت کشیدند و اکنون در جمع ما نیستند، تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. خوشبختانه این فصل بازیکنان خوب و ارزشمندی با تدبیر محمود گودرزی، وزیر محترم ورزش و جوانان به جمع ما اضافه شدند. تردیدی نیست که این عزیزان با عشق و علاقه به پیراهن آبی به استقلال پیوستند و امیدوارم آنها کنار دیگر بازیکنان تیم با نظم و انضباط و ایمانی که دارند، فصل موفقی را پشت سر بگذراند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور علیرضا منصوریان در استقلال گفت: همانطور که پیش از این هم گفتم منصوریان مانند عاشقی بود که به معشوق خود رسید و حالا با انگیزه و انرژی بالایی در استقلال حضور یافته است. امیدوارم این مربی که فرزند استقلال است در کنار بازیکنان خوب این تیم، نتایج ارزشمندی را برای استقلال و هوادارانش رقم بزنند. مطمئنم فصل درخشانی در انتظار استقلال است و امسال را باید سال آشتی هواداران با استقلال دانست. امیدوارم امسال نتیجه تمام زحمت‌هایی را که مجموعه استقلال در سال‌های گذشته متقبل شده به دست بیاوریم و محصول همه زحمات‌مان را برداشت کنیم.

 

افشارزاده تصریح کرد: تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و از اینکه روز گذشته به صورت گروهی وارد محل تمرین شدند و از همدلی‌ که بین‌شان برقرار است، لذت بردم.

 

وی خاطرنشان کرد: تا آن زمان که احساس کنم برای مجموعه استقلال مفید هستم، با تمام وجود در خدمت مجموعه خواهم بود و از هیچ کوششی در پیشبرد اهداف استقلال دریغ نخواهم کرد. ما هیچ‌کدام از بازیکنان جدید را آسان به دست نیاوردیم، بلکه کار و تلاش گروهی همکارانم در مجموعه استقلال با پشتوانه حمایت و همراهی هواداران فهیم باعث حضور این بازیکنان در تیم بزرگ استقلال شد. از عوامل استقلال و همه کسانی که برای سربلندی این تیم بزرگ و مردمی زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: از زمانی که چشم باز کردم در ورزش ایران حضور داشتم و مسئولیت‌های متعددی در دوران حرفه‌ام برعهده داشتم. حالا در خدمت استقلال هستم سرباز ورزش به حساب می‌آیم.