پیشنهادات مالی خوب را به عشق پیراهن پرسپولیس رد کردم

ساسان انصاری بعد از ثبت قراردادش در هیات فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. طبق روال داریم تمرینات فشرده ای انجام می دهیم. در این 10، 15 روز شرایط بدنی بهتری پیدا کردیم. اردویی که پیش رو داریم خیلی می تواند به آمادگی پیش از فصل کمک کند.

وی درباره اظهارات برانکو پیرامون او افزود: آقای برانکو به من لطف دارد. این صحبت ها مسئولیت مرا سنگین تر می کند. من تلاشم را می کنم که جوابگوی این همه لطف و محبت هواداران و برانکو باشم. همه تلاشم را می کنم که بهترین بازی را انجام بدهم. امیدوارم چیزی باشم که از من انتظار دارند.

هافبک جدید پرسپولیس درباره پستش تصریح کرد: مهاجم بازی کردم. فصل قبل توانستم گل هایی هم بزنم. پست های مختلف بازی کردم. به نظر سرمربی بستگی دارد که در کجا از من استفاده کند. من فصل قبل هافبک و مهاجم بودم.

انصاری در ادامه خاطرنشان کرد: من فکر می کنم این هواداران که ما می بینیم شاید تیم های لیگ برتری در بازی های رسمی شان این هواداران را نداشته باشند. این بزرگی پرسپولیس نشان می دهد. این انگیزه مضاعف به ما بازیکنان می دهد و تلاش بیشتری می کنیم.

وی در پاسخ به کاپ، مبنی بر اینکه برای پرسپولیس شرط مالی نداشته، گفت: وقتی دل چیزی می گوید و حسی که از دوران کودکی دارید من پیشنهادهای خیلی زیادی داشتم و مالی خوبی بیشتر از این شاید دو برابر از این قیمت پیشنهاد داشتم. به موقعش می گویم ولی با دو برابر این مبلغ که در پرسپولیس امضا کردم پیشنهاد داشتم. دوست داشتم در این تیم با هوادارانش بازی کنم و خیلی زود بدون اینکه برای من مسائل مالی مهم باشد قرارداد را امضا کردم.