طارمی می خواهد یک میلیون دلاری باشد!

سفر پرابهام مهدی طارمی شایعات زیادی را درباره او دامن زده است. وکیل طارمی دلیل سفر او را استراحت دانسته.منابع خبری تاکید دارند سفر همزمان و چه بسا با یک پرواز مشترک طارمی و رامین منجر به عقد قرارداد طارمی با تیم ریزه نخواهد شد.

طارمی پس از توافق با هدایتی به باشگاه پرسپولیس رفته و با طاهری توافق کرده و وکیلش هم پس از خروج او از باشگاه بر سر جزییات و بندها با مدیریت باشگاه مذاکره و تواافق کرده و در خبرها و مصاحبه ها تاکید شده اقای گل سه شنبه برمی گردد و امضا می کند.

گویا دلیل سفر طارمی به ترکیه این است که طبق قول و قرارها با مدیران این باشگاه دیدار کرده و به انها بگوید که دلیل بدقولی اش نسبت به مذاکرات انجام شده این است که در تیم محبوبش پرسپولیس می خواهد بماند.

در واقع طارمی برای اینکه توضیحی به مدیران تیم ترکیه ای داده باشد راهی استانبول شده.است.

ریزه اسپور،رامین رضاییان را هم می خواهد.ریزه اسپور ضرغام اسماعیل را فصل قبل از چنگ پرسپولیس و با پول کلان درآورد.این تیم که سابقا دنیزلی سرمربی ان بوده مالک متمولی دارد.

انها رضاییان را هم می خواهند و سه ماه پیش مذاکراتی مخفیانه در تهران داشته و بدنبال جذب سه سرخپوش بودند.حال باید دید رامین با انها امضا می کند یا خیر و طارمی در قبال ادعای سایت ترکیه ای چه می گوید.