بمب‌های جدید منصوریان در فصل نقل‌ و انتقالات

 تیم فوتبال استقلال در فصل نقل‌وانتقالات توانسته عملکرد نسبتاً موفقی داشته باشد، با این حال علیرضا منصوریان همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

پژمان منتظری یکی از بازیکنانی است که منصوریان اصرار زیادی برای جذب او دارد. این مدافع که ماندنش در تیم الاهلی قطر همچنان نامشخص است در صورتی که با این تیم قطع همکاری کند به احتمال فراوان به تیم پیشین خود یعنی استقلال ملحق خواهد شد.

احسان حاج صفی یکی دیگر از بازیکنانی است که تا حدود بسیار زیادی به استقلال نزدیک شده است. این بازیکن که فصل قبل در لیگ دسته دوم آلمان بازی می‌کرد به دنبال این بود که در فصل آینده هم در فوتبال اروپا حضور داشته باشد اما با منتفی شدن این مسئله حاج‌صفی با پیشنهاد جدی از سوی استقلالی‌ها روبه‌رو شده و به نظر می‌رسد این بازیکن در فصل آینده با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت.

تمدید قرارداد امید ابراهیمی حکم جذب یک بازیکن تراز اول را برای استقلالی‌ها دارد. ابراهیمی در فصل گذشته جزو معدود بازیکنان موفق استقلال بود و همین مسئله باعث شد این بازیکن پیشنهاداتی از چند تیم قطری داشته باشد اما ابراهیمی با هیچ‌کدام از تیم‌های قطری به توافق نرسید تا استقلالی‌ها در آستانه تمدید قرارداد با این بازیکن قرار بگیرند.