لیست بازیکنان بزرگسال استقلال یک جای خالی دارد. منصوریان با خط زدن نام روزبه چشمی و راهنمایی علیرضا رمضانی بی انضباط و حاشیه ساز به درب خروج، حالا لیست تیمش را با 17 بازیکن بسته؛ مهدی رحمتی، حسین حسینی، وریا غفوری، خسرو حیدری، هرایر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی، سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، آرش افشین، علی قربانی، بهنام برزای و امین حاج محمدی. البته اگر ابراهیمی بماند که احتمالش از رفتن او خیلی بیشتر است.

 

تنها جای خالی این فرست هم متعلق است به احسان حاج صفی. او به منصوریان قول داده تا پایان یورو 2016 همه تلاش برای حضور در اروپا را انجام دهد و اگر به نتیجه ای نرسید راهی استقلال شود. منصوریان هم به مدیران باشگاه اعلام کرده حتی بعد از شروع فصل هم منتظر حاج صفی می ماند. با توجه به اینکه موعد نقل و انتقالات در نیمه شهریور به پایان می رسد و لیگ از ابتدای مرداد استارت می خورد، منصوریان برای حاج صفی همچنان صبر می کند:«تکلیف حاج صفی 20 روز دیگر مشخص می شود. اگر در اروپا نماند و برگشت، ما زودتر می‌ رویم فرودگاه و مچش را می‌ گیریم  و دستگیرش می کنیم و قرارداد را با او امضا می ‌کنیم».

 

در این میان قصه منتظری و جباری چه می شود؟ این دو نفر اگر قرار باشد به استقلال بیایند، جایگزین دو بازیکن می شوند. بهنام برزای به استقلال خوزستان قرض داده می شود و امین حاج محمدی هم از فهرست خارج می شود اگر هر دو نفر بیایند که بعید است. تنها احتمال برگشتن منتظری است چون جباری احتمالا فوتبالش را در الجیش ادامه می دهد.