بال راست جوان ملوانی ها در فصل گذشته که توانست خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

 

اولین حضور در لیگ چهاردهم

 

صادق محرمی، برای اولین بار در لیگ چهاردهم توانست پیراهن تیم بزرگسالان ملوان را به تن کند، او که توسط نصرت ایراندوست پایش به این تیم باز شد و هم در زمان مربیگری وی و هم در زمان حضور فیروز کریمی موفق به بازی برای ملوانی ها شد، لیگ چهاردهم را می توان آغاز تجربه اندوزی این بازیکن جوان در بالاترین سطح فوتبال ایران دانست، بازیکنی که عضویت در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه خود دارد.

 

مورد اعتماد همه مربیان ملوان

 

اما محرمی در لیگ پانزدهم و در دوران حمید استیلی موفق شد به طور کامل خود را وارد ترکیب تیم کند، نکته جالب در رابطه با محرمی اینکه این بازیکن در لیگ پانزدهم مورد اعتماد تمام مربیانی بوده که روی نیمکت ملوان نشسته اند، امیر قلعه نویی، حمید استیلی، محمد قدیربحری و محمد احمدزاده مربیانی که بودند که از این بازیکن جوان در ترکیب خود استفاده کردند. البته در این میان باید گفت حمید استیلی اولین مربی بود که به طور کامل به این جوان هشتپری اعتماد کرد و از او در ترکیب اصلی خود استفاده کرد و با بها دادن به او، باعث اوج گرفتن وی شد.

 

زوج محرمی – ماهینی از انزلی تا تهران

 

صادق محرمی را می توان یکی از بازیکنانی که قابلیت بازی در چند پست دارند محسوب کرد، او که پست تخصصی اش بال راست است، در پست های دفاع راست و دفاع چپ نیز به بازی پرداخته است و نکته جالب درباره او اینکه وی در تیم ملوان توانسته بود ترکیب بسیار خوبی با حسین ماهینی بسازد و اکنون این ترکیب می تواند در تهران و در پرسپولیس به بازی بپردازد.

 

حضور در 21 بازی ملوان لیگ پانزدهم

 

وی در لیگ پانزدهم اولین بار در نخستین بازی ملوان و در دقیقه 89 وارد بازی شد، از آن پس محرمی تنها یک بار دیگر به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و هرگاه در ترکیب حضور داشت از ابتدا در میدان حضور داشت، او در لیگ پانزدهم در 21 بازی برای انزلی چی ها به میدان رفت، او در دو بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، در 10 دیدار جای خود ر ا به بازیکن دیگر داد و 9 بازی نیز به صورت ثابت در میدان حضور داشت. 1484 دقیقه بازی محرمی در لیگ پانزدهم، 1 پاس گل، 3 کارت زرد برای او در پی داشت.