منصوریان: حقم را نگیرم شکایت می کنم

علیرضا منصوریان درباره وضعیت بلاتکلیف باشگاه نفت تهران مسائلی را بیان کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

نمی دانید پاس همدان کجا است؟

 

آقایانی که دم از انتقال نفت به شهرستان می زنید، آیا نمی دانید پاس همدان کجا است؟ نمی دانید تیم هایی که به طور عجیب و غریب انتقال پیدا کردند، چه بلایی سرشان آمده است؟ آیا نمی خواهید جواب مردم تهران را بدهید؟ آیا واقعا حواستان نیست که بخش اعظمی از فوتبالیست های 17 میلیون تهرانی نگاهشان به تیم نفت تهران است؟ آیا نمی دانید نفت تهران 66 سال قدمت دارد؟ تیم هایی مثل نفت که نقش اصلی در پروسه بازیکن سازی دارند نباید نابود بشوند . به خصوص که تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران سهم خیلی بزرگتری در فوتبال ایران باید داشته باشد .

 

مبلغی را تعیین کردند که خریداران فرار کنند

 

من تا به حال درباره شرایط نفت تهران سکوت کردم و چند دلیل داشتم؛ اول اینکه نمی خواستم آرامش تیم استقلال بهم بخورد. در مرتبه دوم شرایط نفت طوری جلو می رفت که قرار نباشد حق مردم تهران تضعیف شود. ما می دانستیم وزارت نفت نمی خواهد تیم داری کند و قرار است تیم را کسانی از داخل تهران بخرند و یک پسوند یا پیشوندی ابتدای نامش اضافه کنند و کار در تهران ادامه یابد. از گوشه و کنار اما شنیدم مبلغی را تعیین کرده اند که هر خریداری می شنود، فرار می کند. از سوی دیگر لابی های دیگری انجام شده تا نفت داخل تهران فروش نشود و شرایطی را فراهم می کنند که تیم به شهرستان برود.

 

فوتبال تهران باید زنده بماند

 

من یک سوال از مسئولان نفت دارم؛ آیا آنها با ورزش بیگانه هستند؟ آیا نمی دانند این تیم متعلق به مردم تهران است. مردم تهران باید از تیم هایی مثل نفت، پیکان، سایپا، استقلال و پرسپولیس استفاده کنند تا فوتبال تهران زنده بماند. اینطور نشود که باشگاه نفت از بین برود و چند سال بعد بنشینیم و بگوییم نفتی بود که با تصمیم های شخصی دوستان و برای آینده نگری شغلی شان به نابودی کشیده شد.

 

نمایندگان تهران ورود کنند

 

از نمایندگان محترم شهر تهران می خواهم، حافظ منافع باشگاه نفت باشند. واگذاری نفت تهران قرار بود با محوریت وزارت ورزش صورت بگیرد اما از تهران نرود اما حالا می شنوم که از داخل باشگاه تلاش می کنند تا هرطور شده این تیم بنیه دار و ریشه دار از تهران خارج شود. من از مسئولان نفت خواهش می کنم مواظب این اتفاقات عجیب باشند. از نمایندگان مردم تهران در مجلس هم می خواهم دنبال این حق بیفتند.

 

حقمان را نگیریم، به دادگاه کارکنان دولت شکایت می کنیم

 

بازیکنان تیم نفت تهران حدود 30، 40 درصد  از مطالباتشان را گرفتند اما من به عنوان سرمربی سال گذشته تیم همان مبلغ را هم نگرفتم. قطعا بدانید اگر معوقه های ما را پرداخت نکنند، من و بچه های تیم سال گذشته ام به صورت جمعی شکایتی را تنظیم و تسلیم دادگاه کارکنان دولت جمهوری اسلامی می کنیم. قطعا دادگاه کارکنان دولت حق ما را می گیرد. از سوی دیگر خطاب به مسئولان نفت هم بگویم که شما باعث و بانی اتفاقاتی خواهید بود که در آینده برای بازیکنان نفت رخ می دهد. این بزرگترین خیانت به آنها است.

 

از تاج تشکر می کنم که سر حرفش ایستاده

 

از مهدی تاج تشکر می کنم که محکم سر حرفش ایستاده است. از او خواهش می کنم عقب نشینی نکند و به حق مردم تهران احترام بگذارد. تاکید می کنم اگر تا الان حرفی نزدم به خاطر شرایط استقلال بوده است اما حالا که می بینم شرایط سخت شده، باید به اظهارنظر بپردازم.به خدا که عدالت نیست بچه های نفت در تهران آواره بشوند .

 

انزلی چی های عزیز

 

روی صحبت های من ابدا متوجه مردم عزیز انزلی نیست . در جایی خواندم که یکی از دوستان ورزشی نویس نوشته بود این جور لیگ برتری شدن در شان ملوان نیست و من فکر می کنم این درست ترین حرف است . مردم این شهر یاد گرفته اند دست روی زانوی خود بگذارند و نیازی به لطف های اینچنینی ندارند . ملوان قطعا با پای خود به لیگ برتر باز خواهد گشت و دوباره یک رقیب قابل احترام برای همه تیم ها خواهد بود .