خداحافظی شهباززاده با استقلال

سجاد شهباززاده با پیشنهادی از لیگ ترکیه روبرو شده است و چند روزی است که در تمرینات استقلال حاضر نمی شود و گفته می شود قصد دارد قرارداد خود را با آبی ها فسخ کند. طبق قانون شهباززاده با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و باید از باشگاه رضایت نامه قرارداد بگیرد اما بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

در قراردادی که شهباززاده با استقلال امضا کرده است بندی گنجانده شده است که در آن آمده در صورتی که پیشنهاد خارجی دریافت کند، می تواند 30 درصد از قرارداد با تیم خارجی اش را به باشگاه استقلال بدهد و  قرارداد خود را فسخ کند. با توجه به اینکه طلب شهباززاده از باشگاه استقلال بیشتر از 30 درصد پیشنهادش از تیم ترکیه ای است، این بازیکن از نظر قانونی می تواند قراردادش را در سازمان لیگ به صورت یک طرفه فسخ کند.

البته شهباززاده قصد دارد با خاطره ای خوب از استقلال جدا شود و به همین دلیل با باشگاه مذاکره می کند تا به صورت توافقی رضایت نامه اش را دریافت کند. شهباززاده اصرار دارد که فوتبالش را در لیگ ترکیه ادامه بدهد و به همین دلیل جدایی این بازیکن از استقلال قطعی به نظر می رسد.