هواداران قصد بخشیدن طارمی را ندارند!

انتقال مهدی طارمی و رامین رضائیان به تیم ریزه اسپور ترکیه یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران بود. اعلام خبر پیوستن این دو بازیکن به تیم ترکیه ای  بازخوردهایی را از جانب باشگاه پرسپولیس و هواداران  این تیم به دنبال داشت.

هواداران پرسپولیس که روی طارمی حساب ویژه ای باز کرده بودند، به یک باره عکس او را با پیراهن تیم ریزه اسپور دیدند. آنها که نمی دانستند چگونه ناراحتی و عصبانیت خود را نشان دهند، ابتدا اقدام به آنفالو کردن او در اینستاگرام کردند به طوری که در عرض چند ساعت فالورهای طارمی و رضاییان به شدت کاهش یافت.

سپس هواداران در اعتراض به جدایی مهدی طارمی و رامین رضائیان مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند. آنها که پس از صحبت های مهدی تاج و طاهری کمی آرام شده بودند، با پست مهدی طارمی در اینستاگرام مواجه شدند.

طارمی با انتشاری پستی در اینستاگرام اش با هواداران تیم سابقش درد دل کرده و از آنها خواست تا او را درک کنند. او در ادامه اعلام کرد که ترکاشوند به دروغ به هواداران گفته بود در پرسپولیس می مانم! این جمله او با واکنش تند هواداران مواجه شد که چرا  به ترکاشوند دروغگو می گویی!

طارمی انتظار داشت با این پست هواداران کمی آرام شوند و او را ببخشند، ولی با واکنش تند هواداران مواجه شد! آنها نه تنها آقای گل لیگ پانزدهم را نبخشیدند بلکه با دیدن این پست عصبانیت شان دو چندان شد.

هواداران پرسپولیس پنجاه و یک هزار کامنت زیر پست طارمی نوشته و ناراحتی خود را در این کامنت ها بیان کرده اند.

آنها معتقدند که طارمی و رضاییان نوچه ها کی روش هستند و انتقام رفتن آنها را در بازی های ملی که در آزادی برکزار خواهد شد، می گیرند.

عده ای حتی به طارمی گفتند که عکسی که منتشر کرده است را پاک کند چون او لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را نداشت پس عکسی با این لباس هم منتشر نکند.

عده ای کامنت دادند که طارمی باید عکس پروفایلش را عوض کند، چون نمی خواهند دیگر او را با لباس پرسپولیس ببینند و لیاقت او همان پیراهن ریزه اسپور است.

اندکی هوادار هم برای طارمی آرزوی موفقیت کردند ولی در ادامه نوشتند که هیچ وقت او را نخواهند بخشید.

هواداران پرسپولیس معتقد هستند که طارمی با پرسپولیس بزرگ شد و قبل آمدن به پرسپولیس وقتی در گوکل"طارمی" سرچ می کردند، جواب سرچ عکس برنج بوده.

تعداد بسیار زیادی از هواداران زیر پست طارمی اعلام کردند که تا آخر عمر حتی فکر برگشتن به پرسپولیس را هم در سر نداشته باشد که هواداران به هیچ وجه اجازه نمی دهند روزی برگردد.

عده ای هم نوشتند که اگه می خواستی بروی، باید بدون حاشیه و با اعلام قبلی می رفتی نه با زیرکی.

طارمی که در پستش نوشته بود دیگر قضاوت با خودتان، هواداران در جواب این جمله اش کامنت دادند که تو حتی لیاقت قضاوت کردن را هم نداری!

این ها نمونه ای از کامنت هواداران بود که زیر پست طارمی نوشته بودند تا نشان دهند که قصد بخشیدن مهدی طارمی و رضاییان را ندارند و بازی با دل میلیون ها هوادار به این راحتی ها نیست.

موضوعی که باعث نگرانی می شود این است که آیا هواداران پرسپولیس در بازی های تیم ملی به حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی واکنش نشان خواهند داد؟ یا همانند همیشه بزرگی خود را نشان داده و تنها به موفقیت تیم خودشان فکر خواهند کرد.

و در پایان آقای طارمی! روزی که به پرسپولیس آمدی را یادت است؟ فکر می کردی آنقدر بزرگ شوی که به خاطر رفتنت اشک بریزند؟ این بزرگی تو از هواداران پرسپولیس بود. به قول روزنامه خبر ورزشی بازی با دل میلیون ها هوادار به چه قیمت؟ چرا جفت پا روی اعصاب آنها رفتی؟ به این زودی ها خانه ای که در آن "مهدی طارمی" شده بودی را فراموش کردی؟ اگر این هواداران نبودند، می توانستی طارمی شوی؟ مگر ندیدی بازیکنانی که مانند تو با شکستن دل هواداران رفته بودند به چه سرنوشتی دچار شدند!

مصاحبه 2 سال پیش ات را یادت هست؟ "راستش فکرش را نمی‌کردم به این زودی به پرسپولیس بیایم اما از این اتفاق واقعاً خوشحالم."

راستش هوادار ها هم فکرش را نمی کردند اینگونه بروی! رفتی به سلامت ولی این داستان های پر ماجرا از تو بعید بود!