کرار: افشارزاده به آیه های قرآن قسم خورد که طلبم را می‌دهد

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: آنهایی که برای من حاشیه سازی می کنند بدانند که من برای بازی کردن به تراکتور برگشتم و می خواهم به این تیم کمک کنم.

کرار جاسم، درباره تمرینات این روزهای تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی بر تیم ما حاکم است و همه چیز به شکل خوبی پیش می رود. شکر خدا من هم خیلی از شرایط تکمرینی دور نبودم و به زودی خودم را به سطح ایده آل تیم می رسانم.

وی ادامه داد: این فصل بازیکنان خیلی خوبی جذب تراکتورسازی شده اند که سبب شده تا کار برای همه سخت شود. قطعا این رقابت مرا هم مجاب خواهد کرد تا در تمرینات با جدیت بیشتری حضور داشته باشم که بتوانم به ترکیب اصلی برسم. البته همه این مسایل به پرقدرت تر شدن تراکتورسازی خواهد انجامید.

بازیکن عراقی تراکتورسازی در این باره که برخی معتقدند بازگشت او به فوتبال ایران با ماجراهایی که در استقلال برایش رخ داد کار درستی نبوده است گفت: اتفاقا دوست داشتم فرصتی پیدا شود تا به لیگ ایران برگردم و ثابت کنم که من هیچ مشکلی برای بازی کردن در این لیگ ندارم. در استقلال اتفاقاتی رخ داد که منجر به بروز آن مسایل شد. هنوز هم از استقلال طلب دارم و یادم نرفته که افشارزاده به آیه های قرآن قسم خورد که طلبم را می دهد.

کرار ادامه داد: آنهایی که می خواهند مرا بازیکنی بد اخلاق جلوه دهند سرانجام متوجه اشتباه خود خواهند شد. من با قلعه نویی کار کرده ام و می خواهم اتفاقاتی که باعث شدند در دو فصل پیش مانع از قهرمانی او با استقلال شدند را این بار کنارش با تراکتورسازی جبران کنیم. او با روحیه و انرژی خوبی تیم را تمرین می دهد و بازیکنان تیم هم برای این منظور از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

هافبک تراکتورسازی تأکید کرد: در روزی که به تمرین تیم آمدم آن همه جمعیت به خاطر من به تمرین آمدند و بار مسئولیت مرا به کمراتب سنگین تر کردند. من به شهری برگشتم که آن را خیلی دوست دارم. با نوری و بنگر صمیمی شده ام و خیلی از بازیکنان را هم از قبل می شناسم و منتظرم تا رقابت ها شروع شوند. این فصل باید با تراکتورسازی قهرمان شویم.