تغییر پست‌های جالب در استقلال منصوریان

علیرضا منصوریان در همان ابتدای حضورش در استقلال حنیف عمران‌زاده، وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، مهدی مومنی، محمدرضا خرسندنیا، پروپجیچ و عادل شیحی را در لیست خروج باشگاه قرار داد تا مشخص شود قصد انجام یک انقلاب در بازیکنان تیمش دارد اما نکته جالبی که وجود دارد این است که با شروع تمرینات استقلال منصوریان ترجیح داده پست خیلی از بازیکنان را نسبت به فصل گذشته تغییر دهد و برای بازیکنان فصل گذشته استقلال  وظایف جدیدی تعریف کند.

 

یعقوب کریمی

یعقوب کریمی که فصل گذشته در بیشتر بازی‌ها در پست وینگر چپ بازی می‌کرد با صلاحدید منصوریان و با شروع تمرینات این تیم بیشتر در پست دفاع چپ دیده می‌شود. در صورتی که احسان حاج‌صفی با استقلال قرارداد امضا کند، سمت چپ استقلال بسیار قدرتمند خواهد شد.

 

جابر انصاری

جابر انصاری که تقریبا در بیشتر بازی های فصل گذشته در پست هافبک پشت مهاجم به میدان رفته بود، با شروع تمرینات استقلال بیشتر در پست وینگر راست و چپ دیده می‌شود. با جذب بختیار رحمانی در پست هافبک پشت مهاجم منصوریان قصد دارد از سرعت جابر انصاری در کناره‌های زمین بهره بگیرد.

 

محسن کریمی

محسن کریمی که تقریبا در تمام بازی‌های فصل گذشته استقلال در پست وینگر چپ به میدان رفته بود، در تمرینات این فصل آبی‌ها در پست وینگر راست به بازی گرفته می شود. گفته می‌شود خود محسن کریمی هم به بازی در پست وینگر راست بیشتر از چپ علاقه دارد و به همین دلیل امسال می‌توانیم شاهد حضور قدرتمندی از این بازیکن باشیم.

 

فرشید باقری

هرچند فرشید باقری در بیشتر بازی‌های فصل گذشته در پست هافبک دفاعی برای صبا به میدان رفته بود اما گفته می‌شود منصوریان قصد دارد از این بازیکن در پست دفاع وسط هم بازی بگیرد تا بدین شکل ضعف آبی‌ها در این پست تا حد زیادی جبران شود. البته با توجه به کمبود بازیکن در پست هافبک دفاعی بی‌تردید باقری برای استقلال در پست هافبک دفاعی هم به میدان خواهد رفت.