زلاتان ابراهیموویچ دیروز با حضور در شهر منچستر و پشت سر گذاشتن تست پزشکی قراردادی یک ساله با منچستریونایتد امضا کرد. ابراهیموویچ ۳۴ ساله که سابقه بازی برای باشگاه هایی چون آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، آث میلان و پاری سن ژرمن را دارد به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد ملحق شده است.

ستاره پیشین پاری سن ژرمن درباره این انتقال به وبسایت باشگاه منچستریونایتد گفته:" واقعا از پیوستن به منچستریونایتد خوشحالم و مشتاق بازی در لیگ برتر هستم. نمی توانم بیشتر از این برای بازی زیر نظر مورینیو صبر کنم. او مربی فوق العاده ای است و برای این چالش جدید و هیجان انگیز آماده هستم. همیشه از فوتبالم لذت بردم و خاطرات خوبی دارم. حالا آماده ام که خاطرات ویژه ای در انگلیس بسازم."

ژوزه مورینیو هم درباره پیوستن این فوق ستاره سوئدی به تیمش گفته:" زلاتان نیازی به معرفی ندارد. آمار و ارقام به جای او صحبت می کنند. ایبرا یکی از بهترین مهاجمان دنیا است و همیشه با تمام توانش بازی می کند. او بیشترین تعداد لیگ را در بین بازیکنان دنیا فتح کرده و حالا این فرصت را دارد که در بهترین لیگ دنیا بازی کند. مطمئنم که استعدادش باعث خوشحالی هواداران باشگاه می شود و تجربه اش برای رشد و پرورش بازیکنان جوان تیم ارزشمند خواهد بود."