برانکو جانشین طارمی در پرسپولیس را مشخص کرد

پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس نگرانی کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پر کردن جای این بازیکن شدت گرفت و تلاش‌ها برای جذب یک مهاجم دیگر بیشتر شد.

هرچند برانکو از مدتها پیش اعلام کرده بود که طارمی در پرسپولیس نمی‌ماند و قصد دارد به تیم‌های اروپایی برود ولی مذاکره این مهاجم با هوادار متمول پرسپولیس و حضورش در این باشگاه، امیدها را برای ماندن آقای گل لیگ پانزدهم افزایش داده بود که با سفر غیرمنتظره وی به ترکیه و امضای قرارداد با تیم ریزه اسپور، اندک امید باقیمانده پرسپولیس هم از بین رفت.

برانکو ایوانکوویچ در چند روز گذشته گزینه‌هایی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است تا خیال خودش و هواداران را از بابت خط حمله تیمش راحت کند؛ با این حال بعضی از گزینه‌ها به خاطر مبلغ بالا و عدم توانایی باشگاه در پرداخت مبلغ موردنظر، خیلی زود از لیست مهاجمان کنار رفتند.

گفته می‌شود به برانکو ایوانکوویچ دو مهاجم گلزن شاغل در لیگ هلند و فنلاند هم پیشنهاد شده ولی گزینه اصلی سرخپوشان بازیکن زیر ۲۳ ساله یکی از تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۱۶ است.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر برای برگزاری اردوی تدارکاتی در اوکراین به سر می‌برند تا در آرامش و به دور از حواشی خود را آماده لیگ شانزدهم کنند ولی به نظر می‌رسد در صورت توافق نهایی باشگاه با بازیکن زیر ۲۳ ساله اروپایی و حضور این بازیکن در اردوی اوکراین، تمرینات پرسپولیس پر سر و صداتر از قبل ادامه پیدا کند.