ر تمرین دو روز گذشته استقلال اتفاق عجیبی افتاد. وریا غفوری که در اکثر سایت‌ها نوشته بودند غایب تمرین بود با لباس شخصی به تمرین این تیم رفت و دقایقی با علیرضا منصوریان گفتگو کرد.

 

آن زمان شایعاتی در مورد این جلسه شنیده می‌شد اما انگار بعد از گذشت چند روز شایعات شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

 

شنیده می‌شود پرسپولیس که بعد از جدایی رامین رضاییان در جناح راست بازیکنی در سطح او ندارد تلاشی را برای جذب غفوری آغاز کرده تا شاید بتواند جای خالی رضاییان را پر کند.

 

غفوری هنوز قراردادش را به ثبت نرسانده و پولی هم که به او وعده داده شده هنوز پرداخت نکرده‌اند. همچنین غفوری تنها بازیکنی است که قبل از این که منصوریان سرمربی شود به استقلال آمد و در همان ابتدا هم زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که جذب این بازیکن با نظر منصوریان نبوده اما در جلسه با مسئولان باشگاه قبول کرده که او این فصل را در استقلال بماند.

 

کنار هم قراردادن تمام این کدها نشان می‌دهد که شایعه غفوری و پرسپولیس شاید بتواند به سرانجام برسد. اگرچه استقلالی‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که این اتفاق نیفتد اما از آن سو هم پرسپولیسی‌ها در تلاشند که جای خالی رضاییان را با بهترین گزینه پر کنند.

 

همچنین غفوری همان گزینه‌ای است که رضاییان بعد از رفتن به ترکیه در مصاحبه‌اش گفته بود که پرسپولیسی‌ها از چند ماه قبل مذاکره با او را آغاز کرده بودند و او را دیگر نمی‌خواستند.

 

وریا غفوری و علیرضا منصوریان