سالن آزادی برای مسابقه والیبال پٌر شد

دیدارهای دومین روز هفته سوم لیگ جهانی در تهران از ساعت 18 با مسابقه دو تیم آرژانتین و صربستان آغاز شد که درب‌های آن از ساعت 16 بر روی تماشاگران و علاقمندانی که از طریق اینترنت بلیت تهیه کرده بودند، گشوده شد.

* تماشاگران با خرید یک بلیت می‌توانند دو دیدار روز دوم لیگ جهانی والیبال را در سالن 12 هزار نفری آزادی از نزدیک نظاره گر باشند. در یک ساعت نخست بیش از 3 هزار نفر وارد سالن 12 هزار نفری آزادی شدند.

* تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 21 در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می‌رود که ظرفیت سالن 12 هزار نفری آزادی یک ساعت و نیم قبل از دیدار ایران و ایتالیا تکمیل شد تا برای دومین روز متوالی ملی‌پوشان ایران در حضور هزاران تماشاگر به میدان بروند.

* تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون، مهمانانی از سفارتخانه‌های کشورهای ایتالیا، آرژانتین و صربستان در تهران، پیشکسوتان و کارشناسان ورزش والیبال از جمله حاضران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران هستند.

* وویچیچ سایکا ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والیبال از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری حضور یافت تا هماهنگی‌های مورد نیاز برای روز دوم مسابقات انجام دهد.

* گرفتن عکس‌های سلفی و یادگاری در سالن والیبال از سوی داوران، عوامل اجرایی، بازیکنان و تماشاگران بسیار زیاد است.