زمانی: به منصوریان ایمان دارم

حسن زمانی پس از پایان جلسه هیات مدیره استقلال با علیرضا منصوریان اظهار داشت: ما اولین جلسه را در باشگاه برای تغییر و تحولات برگزار کردیم. با توجه به مجموعه موجود در باشگاه امیدواریم این تیم بتواند این فصل نتایج خوبی را کسب کند.

وی افزود: بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست و علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی گزارش هایی درباره تیم و روند کار تیم و بازیکنان ارائه دادند. جا دارد از زحمات و حمایت های وزیر ورزش تشکر کنم. ایشان استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می کنند و سعی می کند کاری کند که این دو باشگاه مردمی منشا شادی مردم باشد. بعد از سفر ارمنستان جلسه بعدی هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد.

زمانی در ارتباط با تغییرات در هیات مدیره اذعان داشت: فعلا برنامه ای برای جا به جایی در باشگاه نیست و این مساله پس از جلسه بعدی هیات مدیره ممکن است اتفاق بیفتد. من خودم به علیرضا منصوریان اعتقاد و ایمان دارم. گزارش وی گزارش کاملی بود. هیات مدیره از او حمایت خواهد کرد. فکر می کنم با وجود منصوریان دوره درخشان از فوتبال در این تیم خواهیم دید.

وی درباره سطح توقعات وزارت ورزش با توجه به جذب بازیکنان جدید برای استقلال بیان داشت: با توجه به اینکه هنوز به بحث بودجه وارد نشده ایم فعلا نمی توانیم در این باره صحبتی کنیم اما قطعا در جلسات بعدی در این باره صحبت می کنیم. امروز گزارشات لازم توسط هیات مدیره داده شد اما بقیه مسائل برای مبالغ بازیکنان بعدا صحبت می شود. 

زمانی ادامه داد: مدتی در مجلس به دلیل مشغله از فوتبال دور بودم اما قرار شد دوباره در استقلال به خدمت خود ادامه دهم. امروز کلا 4 نفر در جلسه حضور داشتند.