سرمربی پرسپولیسی:به هیچ وجه احساس نگرانی نمی‌کنم

در شرایطی که به نظر می رسید ذوب آهن به دلیل عدم تحرک در بازار نقل و انتقالات شرایط نگران کننده ای داشته باشد، گل محمدی بدون نگرانی و با آرامش از فصلی می گوید که ممکن است بالاتر از انتظار فوتبالی ها از تیم کم ستاره امسال باشد. تیمی که گل محمدی درباره اش می گوید: نباید نگرانش بود چراکه شاکله اش را حفظ کرده است.

 

گفتگوی ورزش سه و گل محمدی را بخوانید:

 

خیالمان راحت است

خوشبختانه در سال گذشته و فصل قبل تر طوری عمل کرده ایم که خیالمان از بابت بازیکن گرفتن راحت است. بیس اصلی تیم حفظ شده و البته ما سعی داریم که این مجموعه را کامل تر کنیم. شرایطمان هم بد نیست اگرچه از بیرون به نظر می رسد در گرفتن بازیکن فعال نبوده ایم. من به این خاطر نگرا نیستم که فرصت زیادی برای یارگیری داریم و تا شروع بازی ها این زمان برای بهبود شرایط وجود دارد و ما می توانیم تا آن زمان نقطه ضعف هایمان را پر کنیم.

 

سال استفاده از تجربه ها

به هر حال شکی نیست که کل کشور در زمینه اقتصادی مشکلاتی دارد و کارخانه ذوب آهن نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما محدویت هایی داریم اما این باعث نمی شود که تلاش نکنیم و به خودمان بگوییم هرچه پیشامد خوش آمد، نه اصلا اینطور نیست بلکه ما با قدرت بیشتری وارد مسابقات خواهیم شد بخصوص که ما به خاطر حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربیات خیلی خوبی به دست آوردیم و باید از این تجربه استفاده کنیم. به نظر من امسال سالی است که ما باید خودمان را نشان بدهیم.

 

سطح توقعات پایین تر است

چه کسی فکر می کرد که استقلال خوزستان پارسال قهرمان لیگ بشود؟ فوتبال پر از اتفاقات است و ما هرگز نباید ناامید باشیم. امسال در هیات مدیره هم توقعات از ما پایین تراست و همین مساله این آرامش را به ما می دهد تا دیدگاه هایمان را در لیگ بهتر پیش ببریم و انشالله بهتر کار کنیم.

 

از حدادی فر خیالم راحت بود

وقتی درباره حضور حدادی فر در تیم های دیگر صحبت می شد من به هیچ وجه نگران نبودم و ناراحت هم نمی شدم چون می دانستم قاسم تیمش را دوست دارد و یکسال هم قرارداد دارد و اصلا جای نگرانی نیست. در نهایت هم این اتفاق هم افتاد.

 

گزینه های خط حمله

ما دو بازیکن خوب را در خط حمله از دست داده ایم ولی شک نکنید که جای آنها را پر می کنیم حالا یا با بازیکن های جوان یا با بازیکن های سرشناسی که در لیگ بازی کرده اند.

 

ادامه کار با مسعود سخت شده بود

مسعود حسن زاده مهاجم بسیار خوبی است اما ادامه کار در ذوب آهن برای او سخت شده بود. مسعود دوست داشت در جایی بازی کند که به عنوان نفر اول روی او حساب کنند اما در ذوب این شرایط برایش به وجود نیامد چراکه کاوه رضایی انتخاب اول ما بود. به هرحال هرجا باشد برای او آرزوی موفقیت می کنم ما چالشی با هم نداشتیم و او به ما خیلی کمک کرد.

 

به هیچ وجه نگران نیستیم

ما واقعا چالش بزرگی نداریم تنها چیزی که ممکن است ما را اذیت کند، دیر اضافه شدن بازیکنانی است که قصد داریم آنها را بگیریم. ما از بین ستاره ها 2 نوک خود را از دست داده ایم و تیم ما کامل است. من هیچ نگرانی ای احساس نمی کنم.

 

تیم های مورد علاقه ام حذف شدند

از بین تیم هایی که در یورو بودند من به لهستان و بلژیک علاقه داشتم که هر دو اوت شدند. از بین تیم های باقیمانده به نظرم آلمان بهتر از همه کار کرده است.