. سیدجلال از باخت ایتالیا ابراز ناراحتی کرده و شکست را حق شاگردان کونته نمی‌داند.

* از شرایط خودت در پرسپولیس رضایت داری؟

علاقه زیادی به پرسپولیس دارم، فکر می‌کنم همه این موضوع را می‌دانند به همین دلیل از بین پیشنهاداتی که دارم پرسپولیس را انتخاب کردم چون این تیم و هوادارانش را دوست دارم. برایم افتخار است که بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کرده‌ام و امیدوارم شرایط در فصل آینده به گونه‌ای پیش برود که نتیجه لازم را کسب کنیم و موفقیت را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. پرسپولیس فصل گذشته با بدشانسی از عنوانی که شایسته آن بود باز ماند اما مطمئنم این فصل در کنار هواداران و حمایت‌های آنها می‌توانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

* در مورد اردوی سرخپوشان در اوکراین چه نظری داری؟

شرایط اردوی کیف فوق‌العاده است و امکانات مناسبی مهیاست. امیدوارم با توجه به تدارکاتی که برانکو ایوانکوویچ در نظر گرفته و همچنین تمرینات فوق‌العاده و بدنسازی ایده‌آل در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشیم.

* این روزها باز هم شاهد حمله به قراردادهای میلیاردی بازیکنان پرسپولیس هستیم.

فوتبالیست‌ها پولساز هستند. تلویزیون و صدا و سیما چقدر از پخش بازی‌های ما درآمد دارد؟ سازمان لیگ چقدر از تبلیغات دور زمین در زمان بازی فوتبالیست‌ها درآمدزایی می‌کند و خیلی از درآمدهای دیگر که از طریق فوتبال و فوتبالیست‌ها باعث به وجود آمدن این چرخه مالی می‌شود؟ اما در مورد پول‌هایی که دریافت می‌کنند این حواشی به وجود می‌آید.

* در مورد گولتس مدافع میانی جدید پرسپولیس چه نظری داری؟

برانکو همه بازیکنان را به صلاحدید خودش انتخاب کرده و حتماً با شناختی که از این بازیکن داشته او را به خدمت گرفته است. برانکو مربی باهوش و بادرایتی است که نشان داده در خریدهایش اشتباه نمی‌کند.

* ایتالیا هم باخت، در این خصوص چه نظری داری؟

ایتالیا تیم مورد علاقه من در یورو بود، تیمی که خصوصاً در کار دفاعی سبک جدیدی را از فوتبال به نمایش گذاشت. کونته یک مربی صاحب سبک و تاکتیکی بود که بدشانسی‌ها از قبیل آسیب‌دیدگی و محرومیت‌ها واقعاً دست او را بست وگرنه ایتالیا در یورو و بازی با آلمان به مراتب بهتر از آنچه دیدیم ظاهر می‌شد. با وجود همه بدشانسی‌هایی که بود ایتالیا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر در ضیافت پنالتی‌ها کمی خوش‌شانس‌تر بودند به نیمه‌نهایی می‌رفتند. از باخت ایتالیا ناراحت شدم اما به هر حال فوتبال همین است و یک طرفش برد و طرف دیگرش باخت است.