آغوش تراکتورسازی به روی آزمون باز است

 مصطفی آجورلو درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: برای انجام یک کار بزرگ نیاز به یک تیم بزرگ هم هست. به لطف خدا تیم ما از لحاظ بازیکن و کادرفنی خیلی خوب بسته شده است و من به این تیم امیدوارم. هنوز هم سهمیه جذب دو بازیکن دیگر را داریم.

وی درباره اینکه برخی منتقدان معتقدند تراکتورسازی در این فصل میانگین سنی بالایی دارد و بازیکن پا به سن گذاشته جذب کرده است، گفت: این موضوع که در روند بازی معلوم نیست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص احتمال قطع همکاری این باشگاه با اسپانسرش، خاطرنشان کرد: سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در خصوص اسپانسر تفاهم دارند و ما بر این اساس به کارمان ادامه می‌دهیم.

آجورلو در مورد اینکه آیا قرار است امتیاز باشگاه تراکتورسازی به فروش برسد، گفت: در ابتدای حضورم در باشگاه تراکتورسازی هم گفتم که چند هدف داریم. یکی از هدف‌ها قهرمانی تیم است. ما همچنین می‌خواهیم یک آکادمی که آینده باشگاه را تأمین کند برپا کنیم، هواداران را با باشگاه آشتی بدهیم،‌ پیگیری بحث اقتصادی را داشته باشیم و پس از آن مهم‌ترین بحث هم واگذاری باشگاه از سپاه به مردم است.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است بلیت‌فروشی بازی‌های تراکتورسازی در لیگ هم به این باشگاه تعلق بگیرد، اظهار داشت: اگر این اتفاق رخ بدهد، خوب است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اینکه آیا تا آغاز لیگ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد یا نه، خاطرنشان کرد: در این خصوص یکشنبه با مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز جلسه دارم. او قول داده بود که ورزشگاه تا آغاز مسابقات آماده شود. این جلسه دوم ما خواهد بود و امیدواریم که کارهای بهره‌برداری از ورزشگاه به موقع انجام شود.

آجورلو در واکنش به این مسئله که پاسخش به تعلق گرفتن بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها به گونه‌ای بود که گویا چندان به این مسئله امیدوار نیست، گفت: اگر فوتبال حرفه‌ای دنبال شود، بلیت‌فروشی هم به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد.

«تراکتورسازی این فصل بازیکنانی جذب کرده که انتظار می‌رود به قهرمانی لیگ برسد. این تیم یک بار در جام حذفی قهرمان شده، اما آیا می‌تواند قهرمانی لیگ را هم به‌دست بیاورد؟» وی در پاسخ به این سؤال خاطرنشان کرد: نه فقط یک جام، بلکه ما این فصل دو جام از تیم‌مان می‌خواهیم و انتظار داریم هم لیگ برتر و هم جام حذفی را به‌دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره تشکر کردنش از سردار آزمون در شبکه‌های اجتماعی گفت: آزمون به تراکتورسازی ابراز علاقه‌مندی کرده بود و من هم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه وظیفه داشتم از ابراز علاقه او تشکر کنم. همچنین آغوش تراکتورسازی به روی سردار آزمون و همه آنهایی که تراکتورسازی را دوست دارند، باز است.

آجورلو در مورد احتمال جذب احسان حاج‌صفی و اینکه آیا مذاکره‌ای با این بازیکن صورت گرفته است یا نه، اظهار داشت: ما دو سهمیه داریم که ان‌شاءالله بازهم بازیکن جذب می‌کنیم. هر چیزی قطعی شود اعلام می‌کنیم. تا زمانی که قراردادی امضا نکنیم، چیزی نمی‌گوییم. فضا باز است و هر وقت چیزی قطعی شد، اعلام می‌کنیم.