پای سردار به دادگاه باز می شود

 سردار آزمون مهاجم 24 ساله تیم ملی کشورمان که به طور رسمی بازیکن روبین کازان محسوب می شود در اقدامی عجیب با ترک اردوی این تیم در اتریش، در دیداری دوستانه برای روستوف به میدان رفت.

سایت چمپیونات –روستوف با اعلام این خبر نوشت ،به دنبال این اتفاق،  روبین کازان از سردار شکایت  کرد و قرار است اتحادیه فوتبال روسیه روز 13 جولای ( چهارشنبه هفته جاری ) با تشکیل دادگاهی به شکایت باشگاه روبین کازان از روستوف رسیدگی کند.

 

لژیونر کشورمان در حالی که به همراه روبین کازان در اردوی اتریش به سر می برد به طور خودسرانه محل اردو را ترک کرد و در دیدار دوستانه روستوف مقابل ترنچین اسلواکی به میدان رفت.

 

این سایت نوشت سال گذشته نیز دقیقا مشکل مشابهی بین دو تیم بر سر این مهاجم به وجود آمد.

 

چندی پیش برخی از رسانه ها از شکایت روبین کازان به فیفا و محرومیت  دو ساله سردار آزمون خبر داده بودند.

 

*سردار با روبین کازان توافق می کند / قبل از موعد دادگاه مشکل حل می شود

 

 

 با وجود اینکه گفته می شود سردار آزمون با شکایت روبین کازان دچار محرومیت 2 ساله می شود اما طبق اطلاع ما این توافق بین روستوف و روبین کازان نهایی می شود.

 طبق اطلاع ما از یکی از بستگان سردار در مورد انتقال قطعی وی به روستوف پس از پرداخت مبلغ معین از روستوف این امر امکان پذیر است. البته در این باره  روبین کازان قیمت 8 میلیون یورویی را در نظر گرفته است که به احتمال فراوان روستوف می تواند با یک چهارم این مبلغ هم سردار را به خدمت بگیرد.

روز چهارشنبه این دادگاه برگزار می شود اما تا قبل از آن تکلیف سردار با روستوف و روبین کازان روشن می شود و در صورتیکه به توافق نرسند هم بعید می دانیم محرومیتی گریبان سردار را بگیرد چرا که مشتریان دست به نقدی از دیگر تیم های اروپایی برای سردار وجود دارد و روبین کازان هم فقط پولش را می خواهد.

یکی از بستگان سردار در این باره به خبرنگار ما گفت: شایعات بسیاری پیرامون سردار وجود دارد و گاهی قصد دارند وی را خراب کنند اما سردار با اشراف کامل به قراردادش تمامی موارد را بررسی می کند و مشکلی برای وی بوجود نمی آید.