هادی: یا حقم را بدهند یا کشتی مجدد بگذارند

پرویز هادی در خصوص پیگیری اعتراضش از سوی نمایندگان مجلس اظهار داشت: من تنها دنبال احقاق حقم هستم و نمی‌خواهم کسی سفارش من را بکند.

وی افزود: اگر حق من نبود هیچگاه حرفی نمی‌زدم و تنها می‌گویم حقم را می‌خواهم. آرزوی من موفقیت کشتی آزاد ایران در المپیک است و دوست ندارم حاشیه‌ای در کار باشد. یعنی حتی بگویند من حاضرم کشتی مجددی نیز برگزار کنم یا در تورنمنت دیگری حضور پیدا کنم، البته کار باید در همان ارمنستان تمام می‌شد اما اکنون چاره‌ای نیست.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: من در 20 روز حدود 7 کیلو باید کم می‌کردم و در 3 تورنمنت حاضر شدم. در ارمنستان نیز 4 دور کشتی گرفتم و حتی پیش خودم قصد داشتم تا بهترین کشتی را بگیرم و حتی از المپیک هم بهتر کشتی بگیرم.

هادی ادامه داد: همان‌گونه که گفتم وقتی به من اطلاع داده شد که کشتی مجدد در کار است شوکه شدم . باور کنید پهلوان دروغ نمی‌گوید و حاضرم قسم بخورم، البته من در اردو شرکت می‌کنم و پیگیر احقاق حقم هستم.

وی در خصوص حواشی روز انتخابی نیز گفت: من ته سالن بودم و با حواشی کاری ندارم. همیشه مثل سرباز در اختیار تیم ملی بودم و نشان دادم که خوب هستم.