ترکیب رویایی و میلیاردی/استقلال قهرمان می شود؟

تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را در بین تمام تیم‌های لیگ برتر داشت و موفق شد با جذب ستاره‌هایی مثل بختیار رحمانی، کاوه رضایی و ووریا غفوری تماشاگران خود را امیدوار به قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم کند. با این وجود با توجه به اینکه استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است هماهنگی بازیکنان بزرگترین مشکل منصوریان تا شروع لیگ شانزدهم است.

دروازه‌بان

اگر اتفاق خاصی نیفتد مهدی رحمتی به طور قطع فصل بعد درون دروازه استقلال خواهد بود. این دروازه‌بان که فصل گذشته یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بود در لیگ شانزدهم امیدوار است بتواند جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان استقلال بالای سر ببرد.

دفاع

استقلال در خط دفاع سه تغییر نسبت به فصل گذشته دارد و به به جز مگویان، سایر بازیکنان این پست تغییر خواهند کرد. مگویان احتمالا به همراه کنعانی‌زادگان زوج دفاع وسط استقلال را تشکیل می‌دهند و میلاد زکی‌پور و ووریا غفوری مدافعان راست و چپ استقلال خواهند بود.

 هافبک

استقلال در پست هافبک دو تغییر نسبت به فصل گذشته خواهد داشت. در این خط فرشید باقری زوج امید ابراهیمی را در پست هافبک دفاعی تشکیل می‌دهد و بختیار رحمانی، یعقوب کریمی و خسرو حیدری احتمالا تک مهاجم استقلال را تغذیه می‌کنند.

مهاجم

استقلال احتمالا در پست مهاجم نوک از کاوه رضایی استفاده می‌کند هرچند که این تیم در این پست مهاجمان آماده‌ای مثل افشین و علی قربانی را هم دارد و هنوز هم جدایی شهباززاده از استقلال قطعی نشده است.

ترکیب احتمالی استقلال

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد زکی‌پور، ووریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، کاوه رضایی