به گزارش افکارنیوز،علی پروین در گفتوگو با فارس در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: جلسه خوبی بود. از هواداران به عنوان عضو کوچک پرسپولیس میخواهم مقابل صبای قم به ورزشگاه بیایند و حمایت صد هزار نفری داشته باشند. این بچهها به حمایت نیاز دارند. مطمئن باشید اگر حمایت شوند، قدم بعدی برای قهرمانی است.
وی افزود: قرار است مشکلات مالی تا ۴۸ ساعت آینده حل شود. مقداری پول به آنها می‌دهیم. بچه‌ها باید بدانند صبا تیم سرسختی است اما ما هم هواداران را داریم و برای سه امتیاز می‌جنگیم.

پروین تاکید کرد: چشم و چراغ این هیئت مدیره هواداران هستند. در جلسه امروز فقط یک ساعت در مورد تماشاگران حرف زدیم. این هیئت مدیره مورد تائید من و پنجعلی است. فردوسی‌پور باید بداند با این برنامه‌ها نمی‌تواند تیم را به حاشیه ببرد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم خللی در روند کاری ایجاد شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: آمده‌ایم که پرسپولیس را بالا بکشیم. نیامدیم به مسائل حاشیه‌ای توجه کنیم. رویانیان، ‌نژاد فلاح و فروزنده در جبهه خودشان مشغول به کارند و من و پنجعلی هم در نقش مسئول فنی در هیئت مدیره در خدمت باشگاه و مردم هستیم. از مردم می‌خواهیم که به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنند. هر کس هر چه می‌خواهد بگوید.

پروین با بیان اینکه شرایط تیم به نسبت قبل بهتر شده است، ادامه داد: تغییر پرسپولیس را میتواند در تمرینات این تیم دید. بچهها با انگیزه شدند و این یک دنیا ارزش دارد. از مردم میخواهیم که شکست پرسپولیس در دربی ۷۱ را فراموش کنند. کسی از آن نتیجه خوشحال نیست و بدانند که دربیهای دیگر هم در راه است. همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.