با این همه ستاره که جذب کردیم یک جام باید بگیریم

محمدرضا اخباری در مورد شرایط این روزهای تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که شرایط تراکتورسازی بسیار خوب است. خوشبختانه تیم روحیه بالایی دارد و همه آماده هستیم تا با آغاز لیگ شروع قدرت‌مندانه‌ای داشته باشیم. 

وی ادامه داد: بعد از لغو اردوی اوکراین به تهران آمدیم تا در این شهر اردوی خوبی را برگزار کنیم،‌ همه چیز در تهران خوب است فقط کاش هوا کمی خنک‌تر و بهتر بود. در تهران چند بازی خوب تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص حضور این تیم در جام شهدا هم گفت: مسلما این مسابقات می‌تواند در روند آماده سازی تیم تأثیرگذار باشد. جام شهدا کمک می‌کند تا به هماهنگی و آمادگی نهایی دست پیدا کنیم. 

اخباری درباره حضور بازیکنان مطرح در تراکتورسازی هم عنوان کرد: خوشبختانه امسال یکی از بهترین و پرستاره‌ترین تیم‌های تراکتورسازی تشکیل شده است، با این همه بازیکن و ستاره حتما باید در انتهای فصل یکی از 2 جام داخلی را کسب کنیم. 

وی در مورد اینکه به علت تعمیرات چند بازی ابتدای فصل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: خودمان هم خبر نداریم که چه تصمیمی گرفته خواهد شد و بازی‌های ما کجا برگزار می‌شود. امیدوارم قرعه‌کشی لیگ طوری انجام شود که بیشتر بازی‌های ابتدایی لیگ را میهمان باشیم. 

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی در خصوص لغو اردوهای تیم ملی هم گفت: بالاخره شرایطی است که پیش آمده ولی می‌توانیم در اردوی پیش از بازی با قطر به هماهنگی نهایی دست پیدا کنیم و برای بازی اول در مقدماتی جام جهانی حاضر شویم.