دغدغه بزرگ برانکو برای دربی

 پرسپولیسی های حاضر در سالن شهید بهشتی در مراسم قرعه کشی سازمان لیگ ، قرعه 14 را از گلدان در آورد و دربی به هفته ششم افتاد ، حسابی ذوق کردند. هفته ششم و روز 26 شهریور ، این قدری 6 داردکه آنها حسابی برای استقلالی ها کری بخوانند. این خوشی اما تنها لحظاتی ادامه داشت. وقتی برنامه کلی بازی های لیگ اعلام شد ، تازه مشخص شد ، این قرعه در رفت و برگشت ، خیلی هم برای قرمزها خوشایند نیست.

تیم برانکو که در هفته اول باید با سایپا خارج از ورزشگاه آزادی بازی کند ، برای بازی های هفته های پنجم تا هفتم ، مصاف هایی دشوار دارند. آنها در این هفته ها ، بعد از تعطیلی تقریبا یک ماهه لیگ ، آنها باید ابتدا با تراکتورسازی بازی کنند. بعد با استقلال بازی دارند. بازی با تراکتورسازی را در تبریز دارند ، به مصاف استقلال می روند و بعد هم مصاف شان با سپاهان در اصفهان است. حالا برانکو از این می ترسد که تیمش سخت ترین بازی های فصلش را در آن سه هفته سپری می کند. آن هم بعد از وقفه ملی که خودش باعث شکاف طولانی مدتش در آن بازه از لیگ شده . بازی هایی که فشرده شده اند تا آن زمان ، این یک ماه به تیم ملی اختصاص داده شود ، برای بازی با قطر در نخستین مسابقه انتخابی جام جهانی روسیه.

استقلال علیرضا منصوریان در آن بازه ، در تهران با ماشین سازی بازی می کند ، بعد با پرسپولیس بازی دارد و سپس با ذوب آهن در تهران بازی می کند و شانس با منصوریان یار بوده و فشار این بازی هایش کمتر از بازی های همسان برانکو هستند.