فعلا درباره دربی حرف نمی زنم

منصور پورحیدری در خصوص قرعه تیمش در مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: من باید برنامه را امروز بگیرم و به طور دقیق آن را بررسی کنم. اینکه در چه هفته ای میزبان هستیم و در چه هفته ای میزبان مهم است. 

وی درباره تاریخ دربی و حاشیه های جانبی اش ادامه داد: زیاد به این مسائل ورود نکنید. همیشه گفته ام دربی شرایط خاص خودش را دارد و ازالان درباره دربی صحبت کردن زود است.

سرپرست استقلال درباره اینکه این تیم در 7 هفته اول فقط یک بار خارج از خانه به میدان خواهد رفت افزود: این می تواند برای ما خوب باشد. چون جمع آوری امتیازات درهفته های اول در پایان فصل می تواند خیلی کمک کند اما یک نکته را باید دقت کرد که ما در هفته دوم در اوج گرما باید در اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار بگیریم.

پورحیدری درباره اینکه نقل و انتقالات تا هفته چهارم به طول خواهد انجامید خاطرنشان کرد: این اتفاق خیلی خوبی است. با توجه به اینکه ما هنوز در لیست خود جا داریم می توانیم بازیکن جذب کنیم. البته جذب بازیکن بستگی به نظر منصوریان دارد.

وی در پایان درخصوص آخرین وضعیت حسین حسینی دروازه بان استقلال گفت: از وضعیت او خبر ندارم. باید او را ببینم. همان طور که گفتم همه چیز بستگی به نظر منصوریان دارد و درباره بازیکنان او تصمیم می گیرد.