احتمالا محرومیت استقلال تایید می شود!

با اعتراض باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی پرونده محرومیت تماشاگران تیم استقلال به کمیته استنیاف ارجاع داده شده و این کمیته در تلاش است در جلسه روز یکشنبه به این مسئله رسیدگی کند.

 

به نظر می رسد رای نهایی کمیته استیناف تایید رای صادره از سوی کمیته انضباطی باشد چرا که کمیته انضباطی بعد از تذاکرات متعدد و جرایم نقدی برای باشگاه استقلال رای به محرومیت طرفداران این تیم داده است. پیش تر هم باشگاه پرسپولیس به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شده بود که این محرومیت در هفته بیست و چهارم اعمال شد! در حالی که طرفداران تیم پرسپولیس می خواستند دراین هفته برای گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی فقید مراسمی را برگزار کنند.

در آن برهه از زمان علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف گفته بود پرونده باشگاه پرسپولیس سوابق خوبی ندارد و از آنجایی که باشگاه به خاطر طرفدارانش نه بار با تذکر و جریمه نقدی مواجه شده بود امکان گذشت از رای محرومیت وجود نداشت.

 

هم اکنون پرونده استقلال نیز شبیه پرسپولیس است.

 

هم چنین مهدی رحمتی به رای صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه ای اعتراض کرده که کمیته استیناف می گوید به این پرونده رسیدگی نخواهد کرد چرا که محرومیت تا سه جلسه قطعی است و قابل طرح در کمیته استیناف نیست. بنابراین به این پرونده باید کمیته انضباطی رسیدگی کند. 

استقلال در هفته نخست باید با نفت تهران دیدار کند.