حنیف عمران زاده، درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر تیم فوتبال دانشجویان ایران اظهار داشت: بازی خوبی بود. به تیم دانشجویان تبریک می گویم. بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما در دوران آماده سازی برای ورود به مسابقات لیگ به این قبیل بازی ها نیاز داریم و باید بیشتر بازی کنیم تا به هماهنگی بهتر و بیشتری دست یابیم.

وی درباره استقبال مردم بابل از خودش خاطر نشان کرد: واقعا انتظار چنین استقبالی را نداشتم. مردم بابل با این اقدام خود مرا سورپرایز کردند و امیدوارم با تلاش هم تیمی هایم در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

عمران زاده گفت: برگزاری این تورنمنت برای تیم ما خیلی مؤثر است. ما در این بازی ها هم از نظر هماهنگی به شرایط بهتری دست پیدا می کنیم و هم اینکه با تیم های خوبی روبرو می شویم که اشکالات تیم مان را مشخص خواهد کرد.

مدافع تیم خونه به خونه بابل در این ارتباط که بازوبند کاپیتانی خونه به خونه را به او داده اند بیان داشت: از مرزبان تشکر می کنم که بازوبند را به من داد. این وظیفه مرا در قبال تیمم بیشتر از قبل هم می کند و امیدوارم بتوانم کاپیتان لایقی برای خونه به خونه باشم. فکر نمی کردم بازوبند کاپیتانی به من داده شود.

وی درباره دیدار فینال جام شهدای حرم که امروز برگزار می شود توضیح داد: تلاش می کنیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. حضور ما در این تورنمنت تجربه خیلی خوبی بود. گسترش فولاد تیم سرسخت و خوبی است که توانست سپاهان را هم از پیش رو بردارد و به فینال برسد ولی با این همه مطمئن هستم که با حمایت طرفداران تیم مان در خانه می توانیم گسترش را شکست بدهیم.

عمران زاده تأکید کرد: بازی در لیگ یک نسبت به لیگ برتر به مراتب سخت تر است و کار سختی در پیش داریم. امیدوار هستم که در نهایت با قهرمانی در لیگ یک، فصل بعد تیم را به لیگ برتر بیاوریم.