باقریان:درگیری دوبازیکن ما دامنه وسیعی نداشت

اصغر باقریان،درباره وضعیت سپاهان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی را سپری می کند ما با توجه به انتخاب  ویسی به عنوان کسی که سال قبل یک تیم جوان را قهرمان کرده بود این فصل نیز بازیکنان آینده داری را جذب کردیم که از نظر فنی و سنی در راستای اهداف مان گام بردارند. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم به شرایط خوب نزدیک شده است اما هنوز زمان لازم است تا به فرم ایده آل برسیم. 

وی درباره گزینه های مورد نظر این باشگاه برای عقد قرارداد گفت: ما دو بازیکن دیگر جا داریم و با توجه به دیدگاه های آقای ویسی و احساس نیازایشان در پست های فوروارد و هافبک دفاعی بازیکنانی جذب خواهیم کرد ضمنا برای این کار عجله ای هم نداریم زیرا در حال حاضر ترکیب مورد نظرمان را به دست آوردیم. 

مدیرعامل سپاهان درباره آخرین وضعیت مذاکرات با احسان حاج صفی گفت: هم از طرف ویسی با ایشان صحبت شده و هم از طرف باشگاه ایشان اعلام کرده که اگر در ایران بازی کند حتما تیمم سپاهان است. منتظریم تا وضعیت انتقال ایشان به اروپا مشخص شود و سپس اگر به خارج از کشور نرفت با او قرارداد ببندیم. 

باقریان در پاسخ به این سوال که آیا شنیده است باشگاه استقلال برای جذب حاج صفی حاضر به پرداخت 3 میلیارد تومان است گفت: بنده چیزی در این رابطه نشنیده ام.

وی درباره محرم نویدکیا و این موضوع که آیا هنوز از او دلخوری دارد گفت: بالاخره هر باشگاهی باید از توانایی های خودش استفاده کند ما تلاش می کنیم از تمام پتانسیل مان استفاده کنیم. بحث دلخوری من نیز مطرح نیست ما بحث کلی داریم و درباره همه بازیکنان موضوع بستن قرارداد را در اختیار آقای ویسی گذاشته ایم.

مدیرعامل سپاهان اصفهان درباره هادی عقیلی نیز گفت: من دوست دارم کمترین مشکلی پیش بیاید. سعی می کنیم در همین هفته ای که می آید در یک جو تفاهم آمیز صحبت کنیم و تصمیمی مشترک بگیریم. 

وی درباره درگیری دو بازیکن این تیم در اردوی بابل گفت: بازیکنان جوان معمولا شرایط خاص خودشان را دارند. موضوعی که شما می گویید دامنه وسیعی نداشت. بلاخره ممکن است دو بازیکن جوان با یکدیگر برخوردی داشته باشند اما برخورد بازیکنان ما ریشه دار نبود و بلافاصله مشکل حل شد و وقتی من رسیدم فضای آرامی بر تیم حاکم بود. 

باقریان در پایان در پاسخ به این سوال کاپ که آیا بهتر نیست وقتی چنین درگیری هایی رخ می دهد باشگاه ها به جای تکذیب در صدد جلوگیری از تکرار باشند، گفت: بله این را قبول دارم. به نظر من کسانی که فوتبال را می شناسند و در این فضا بودند می دانند چنین اتفاقاتی در تیم ها طبیعی است حتی در یک خانواده هم دو برادر با هم مشکل پیدا می کنند.