محمود خوردبین درباره شرایط پرسپولیس بعد در اردوی اوکراین، گفت: یک اردوی عالی داشتیم. زمین، هتل و غذا همه چیز خوب بود. من اردوهای زیادی رفته‌ام ولی به نظرم اینجا حتی از اردوی آلمان هم بهتر بود.

 

وی با اشاره به چهار بازی تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین، گفت: ما چهار بازی خوب انجام دادیم. در دو بازی پیروز شدیم، یک بازی با مساوی تمام شد و یک دیدار را هم بازنده بودیم. برانکو می گفت این بازی ها خوب بود. البته بازیکنان در بازی آخر خسته بودند.

 

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه این تیم یک بازی انجام داده و در آن مسابقه که رسانه‌ای نشده شکست خورده است، گفت: این را دیگر از کجا در آوردند که ما خبر نداریم؟ ما هیچ مسابقه‌ای انجام ندادیم که خبرش را اعلام نکرده باشیم. وقتی هم باختیم آنرا اعلام کردیم. نتیجه در این اردو اصلا مهم نبود.

 

خوردبین درباره اینکه پرسپولیس سال گذشته لیگ را خوب شروع نکرد و امسال چقدر خوشبین است که این اتفاق تکرار نشود، گفت: تیم که تکمیل شود مشکلی نداریم. بازیکنانی که کم داریم را می گیریم و امیدوارم از روز اول مسابقات را محکم شروع کنیم.

 

وی درباره حضور بازیکنان جدید و پست‌های جدید برای بازیکنانی مثل محمد انصاری تصریح کرد: این چهار بازی به این دلیل خوب بود که برانکو نسبت به تیم شناخت کافی پیدا کرد بخصوص در دفاع راست. دفاع راست خیلی برای برانکو مهم بود. انصاری هم در دفاع وسط خیلی مهم بود که برانکو او را در این پست گذاشت و فکر نمی کنم دیگر او را از اینجا بر دارد. به نظرم او بهترین بازیکن زمین در دیدار آخر بود.