برای پرسپولیس احترام قائلم اما جلوی آنها می ایستیم

امید خالدی بعد از 5-6 سال حضور در فولاد خوزستان امسال تصمیم به جدایی گرفت و راهی سایپا شد تا بار دیگر زیر نظر حسین فرکی به فعالیت بپردازد.

خالدی همراه با سایپا به گرجستان رفت و اردوی آماده‌سازی را در این شهر پشت سر گذاشت.

وی در بازگشت از گرجستان در مورد وضعیت سایپا و شرایط خودش صحبت‌های زیر را انجام داد.

از حضور در سایپا رضایت داری؟

خدا را شکر شرایط بسیار خوب است و از حضور در سایپا راضی هستم. سایپا تیم ریشه دار و با سابقه‌ای است که همیشه در فوتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. سایپا مدیریت و ساختار قوی دارد که همین مسئله باعث شده تا همیشه در سطح اول فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند حرف برای گفتن داشته باشد.

حضور حسین فرکی در رفتنت به سایپا چقدر اهمیت داشت؟

فرکی مربی بزرگی است که در باشگاه فولاد زیر نظر او فعالیت کرده بودم. برای هر بازیکنی کار کردن با فرکی افتخار است که بنده هم از این امر مستثنی نیستم. امیدوارم خاطرات خوبمان در فولاد تکرار شود و بتوانیم در این تیم هم به قهرمانی برسیم.

یعنی فکر می‌کنی سایپا می‌تواند قهرمان شود؟

هیچ چیزی دور از دسترس نیست اما ما از الان به این مسئلا فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر تمرکز ما فقط روی تمرینات آماده‌سازی است و می‌خواهیم شروع قدرتمندی در لیگ داشته باشیم. سایپا ساختار قوی دارد و امسال بازیکنان قدرتمندی را جذب کرده است و می‌تواند به موفقیت‌ها بزرگی برسد.

در شروع لیگ هم باید با پرسپولیس بازی کنید؟

پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که امسال با جذب بازیکنان جدید خودش را تقویت کرده است. هیچ بازی در لیگ آسانی نیست. برای پرسپولیس احترام قائلیم اما ما هم تیم سایپا هستیم که کادرفنی، مدیریت و بازیکنان قوی داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از همین هفته اول شروع قدرتمندی داشته باشیم و کارمان را با پیروزی آغاز کنیم.

 قرعه فولاد در لیگ شانزدهم خوب است؟

به قرعه اعتقادی ندارم. در تورنمنت بزرگی مثل لیگ برتر باید 30 مسابقه پشت سر گذاشت و با همه تیم‌ها بازی کرد. پس این مسئله نشان می‌دهد که قرعه نمی‌تواند تاثیری در موفقیت و شکست شما داشته باشد چراکه به هر حال باید با همه تیم‌ها روبرو شد.

از شرایط فولاد با خبری فکر می‌کنی این تیم بتواند امسال شرایط خوبی داشته باشد.

برای فولاد احترام قائل هستم و سال‌های خوبی در این تیم داشتم. دیگر از این تیم جدا شدم و صحتبی در مورد فولاد نکنم بهتر است. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی داشته باشد به هر حال هر تیمی که بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد نتیجه میگیرد.