وب آهن در روزهای سپری شده از نقل و انتقالات کم بازیکن خوب از دست نداده. مثل مسعود حسن زاده و کاوه رضایی. به این جمع می شود هاشم بیک زاده، سینا عشوری و هادی محمدی را هم اضافه کرد و تنها بازیکن شاخصی که به ترکیب این تیم اضافه شده جری بنگتسون است که فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می کرد.

 

اما سعید آذری مدیر عامل این باشگاه و یحیی گل محمدی با اطمینان خاطر از آینده ذوب آهن حرف می زنند. آنها می گویند تیم در ادامه مسیر هم استراتژی اش حضور شایسته در مسابقات و قهرمانی در صورت امکان خواهد بود. از سویی سرمربی ذوب آهن در واکنش به نقل و انتقالات صورت گرفته در تیم می گوید نفراتی که از لیست جدا شده اند و نفراتی که به تیم اضافه شده اند بر اساس درخواست های وی بوده است...

 

استقلال خوزستان هم رویه فصل گذشته را در پیش گرفته. برخی از نفراتی که به ترکیب این تیم اضافه شده اند ناشناخته و دسته اولی هستند. عزت الله پورقاز و مهدی مومنی مهره هایی شاخص به خدمت گرفته شده از سوی استقلال خوزستان هستند. هر چند گفته می شود این تیم پیش از شروع بازی ها چند بازیکن خارجی به ترکیب اضافه خواهد کرد.

 

استقلال خوزستان در بازی های دوستانه به میدان آمده نشان داده به رغم رفتن خسوس صلابت خود را در خط دفاعی حفظ کرده و هم چنان استراتژی اش تجمع در منطقه یک سوم دفاعی و استفاده از ضد حملات است. شیوه ای که برای دیگر حریفان تعریف شده و آشناست و بی شک این فصل باید شاهد ضد تاکتیک از سوی آنها باشیم.

 

میزبان با دو گلی که در بازی دوستانه با پیکان به ثمر رساند نشان داد هم چنان با بازی ترکیبی در پی ارایه فوتبال تهاجمی است و جدال این دو تیم پیش از شروع لیگ برتر فضای رقابتی در فوتبال باشگاهی را گرم تر خواهد کرد.