سامره مرا متوجه اشتباهم کرد و برکنارش کردم!

حسن روشن در خصوص انتخاب مربیان جدید تیم فوتبال امید استقلال گفت: علی سامره آنقدر بزرگ شده که خودش برای تیم امید تصمیم می‌گیرد. ما هم برای اینکه سامره را متوجه اشتباهش کنیم، او را از تیم امید برکنار کرده و آرش لب‌جویی و مهدی شعبانی را به عنوان مربیان جدید تیم امید معرفی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود تیم‌های امید استقلال و جوانان با هم بازی کنند، اما سامره این بازی را برهم زد. سامره به من پیامک زد و گفت: احترام شما واجب است، اما این کارها به شما ارتباطی ندارد و خودم تیم امید را برعهده خواهم داشت. سامره درست می‌گفت و من را متوجه اشتباهم کرد. سامره تمرینات تیم امید را به مکان دیگری برد و دو ماه است که اجازه نداده تمرینات این تیم را ببینم. سامره به من گفته که نمی‌دانم چه کاره هستم. او راست می‌گوید و من هم او را کنار گذاشتم تا بداند چه کاره هستم.

مدیر اجرایی آکادمی استقلال در پاسخ به این سوال که اگر سامره برکنار شده و همچنان در تمرینات تیم امید شرکت می‌کند، چرا موضوع را به باشگاه اطلاع نمی‌دهد، گفت: اگر این کار را انجام دهم، نشان دهنده ضعف خودم است. به من حکم داده‌اند و این حکم در جیبم است. اگر قرار باشد باشگاه در این زمینه تصمیم بگیرد، از آکادمی می‌روم.