دوراهی شهباززاده به خاطر یک مشت دلار

مهدی طارمی به ترکیه رفت. با ریزه اسپور تمرین کرد. پشیمان شد. برگشت. در پرسپولیس برایش تولد گرفتند و شماره 9 تیمش را هم پس گرفت و محبوب تر از قبل شد.  در همه این مدت سجاد شهباززاده و استقلال اندر خم جدایی یا ادامه همکاری بودند.

شماره 10 آبی پوشان در دو فصل اخیر که به واسطه بازی های خوبش و گلی که در دربی لیگ چهاردهم به ثمر رساند محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد صراحتا اعلام کرد که برای پیشرفت در فوتبال می خواهد این تیم را ترک کند و به ترکیه برود. او حتی در اردوی ارمنستان هم شرکت نکرد. از طرفی سجاد دوبار حتی برای انجام مذاکره با باشگاه آلانیا اسپور به کشور همسایه هم عزیمت کرد اما هیچ گاه قراردادی بین طرفین به امضا نرسید.

اما چرا؟ چرا قراردادی بسته نشد؟جواب مشخص است. چون شهباززاده با استقلال قرارداد دارد. باشگاه وطنی، ابتدا شهباززاده را تهدید به شکایت کرد. بعد با صحبت های علی منصور در ارمنستان مبنی بر اینکه باید احترام سجاد نگه داشته شود؛ اوضاع آرام شد اما آبی ها برای دادن رضایتنامه در رسانه ها طلب 400 میلیون تومان کردند و طوری نشان دادند که دیگر با جدایی شهباز موافقت کرده اند. اما فقط در رسانه ها. استقلالی ها برای صدور رضایتنامه شهباززاده مبلغی بیش از این حرفها را  خواسته اند و سنگینی این مبلغ باعث شده سجاد برای رفتن مردد شود و حتی احتمال ماندنش افزایش پیدا کند.

این بازیکن دو بار تاکنون با علیرضا منصوریان صحبت کرده است. آقای سرمربی هم از تصمیم سجاد بی خبر است اما به ماندن این بازیکن کاملا امیدوار است. این را از صحبتهای او در حاشیه انتخاب داوران برتر لیگ پانزدهم می شد متوجه شد.

حال باید دید سجاد چه میکند. به هوای بازی کردن در اروپا و سوپرلیگ پیشرفته ترکیه، پول سنگین رضایتنامه اش را می پردازد یا مجبور است به ندای دلش گوش کند و در استقلال بماند و مانند مهدی طارمی تبدیل به یک شبه اسطوره شود. هر چه هست سجاد باید سریع تر تصمیمش را بگیرد چرا که تمرینات آلانیا چند روزی است؛ آغاز شده و آنها در حال تکمیل کردن لیست تیمشان هستند.