مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان به تازگی به تیم اف سی مشهد(سیاه‌جامگان) پیوسته است. خان‌زاده که نتوانست بازی‌های خوبی برای فولاد به نمایش بگذارد و از ترکیب این تیم دورماند، با پیوستن به تیم مشهد قصد دارد تا بار دیگر به پرسپولیس و تیم ملی برگردد.

 

بامصاحبه با این بازیکن همراه باشید:

 

در حالی‌که گفته بودی پیشنهادهایی از ترکیه و سایر تیم‌های لیگ داری در نهایت مشهد را انتخاب کردی، چرا این تیم را انتخاب کردی؟

شرایط من بعد از آن اتفاق تلخ سخت شد و من از دوران اوجم فاصله گرفتم و امسال به خاطر امام رضا و آقا فرهاد که استاد احیاء کردن جوانان است، به این تیم پیوستم. فکر می‌کنم بهترین انتخاب را داشتم و می‌خواهم به آن‌هایی که می‌گفتند در 25 سالگی فوتبالم تمام می‌شود، ثابت کنم که می‌توانم ادامه دهم.

 

 

به خاطرمشکی که با اسکوچیچ داشتی تصمیم به ترک فولاد گرفتی؟

نمی‌خواهم در مورد ایشان صحبت کنم. فولاد خوزستان یک باشگاه حرفه‌ای است و مردم خونگرمی دارد. 40 درصد از طلبم از این تیم باقی مانده که امیدوارم زودتر پرداخت شود. با توجه به سابقه باشگاه در این زمینه، فکر نمی‌کنم مشکلی بوجود بیاید.

 

 

چرا در فولاد موفق نبودی ؟

دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. حضور در این تیم با توجه به 9 ماه محرومیتی که داشتم برایم توفیق اجباری بود. رزومه قوی که داشتم باعث شد به فولاد بروم. ولی یک‌سری آقایان که نمی خواهم اسمشان را بیاورم، نگذاشتند در این تیم کار خودم را انجام دهم.

 

 

اگر به گذشته برگردی بازهم درگیری که در لیگ قهرمانان آسیا داشتی را تکرار می‌کنی؟

هرگز- اون اتفاق خیلی به من ضربه زد. شخصی که با او درگیر شدم هوادار پرسپولیس نبود و با پی‌گیری‌های که در صفحه شخصی‌اش داشتم، مطمئن شدم که آن شخص استقلالی بود و آن درگیری یک حرکت برنامه‌ریزی شده بود. هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند. بزرگان زیادی مثل علی دایی، احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، علی کریمی و خیلی‌های دیگر در این تیم بوده‌اند. پرسپولیس سمبل فوتبال ایران است. سه سال در پرسپولیس بودم و چون جوان و بی تجربه بودم نتوانستم خودم را کنترل کنم و حواشی به من ضربه زد.

 

 

فکر می‌کنی امسال بتوانی در تیم مشهد موفق شوی و به فوتبال ملی بازگردی؟

امسال فقط و فقط به فکر تیم هستم. تیم جوانی هستیم و خیلی حرف‌ها برای گفتن داریم. فقط به هدفم فکر می‌کنم و سعی می‌کنم با بازی‌های خوب روزی به پرسپولیس و تیم ملی برگردم.