علیرضا مرزبان درباره بازی دوستانه روز گذشته تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: یک بازی تحت فشار برای تست کردن ارتباط بین خطوط تیم مان بود. قصد داشتیم از این طریق وضعیت تیم مان را مقابل یک حریف سرشناس بسنجیم که تا حد زیادی در این زمینه به خواسته مان رسیدیم. شرایط انتقال توپ از دفاع به حمله مهم ترین هدف ما بود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که این بازی بدون حاشیه و درگیری و نبردهای یک به یک به پایان رسید. بازیکنان دو تیم خیلی باشخصیت و باکلاس بازی کردند و هیچ کس به کسی آسیبی نزد. استقلال باید زودتر به مسابقات وارد شود ولی ما فرصت برای بازسازی داشتیم.

سرمربی خونه به خونه با اشاره به بازی خوب تیمش عنوان کرد: ما در نیمه اول به ویژه در نیمه دوم چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. حتی در یک صحنه دروازه بان را هم رد کردیم و روح الله باقری اگر در زدن ضربه آخر دقت می کرد توپ تبدیل به گل می شد. البته بازیکنان می گفتند که توپش از خط رد شده بود ولی داور گل قبول نکرد. یک پنالتی هم در دقایق پایانی به دست آوردیم که با برخورد به تیر از دست رفت. در واقع می توانستیم با استقلال مساوی کنیم یا حداقل با یک گل اختلاف می باختیم.

مرزبان درباره حریف تیمش خاطرنشان کرد: شخصیت استقلال را یک تیم مثبت و بدون حاشیه دیدم. آنها هم قصد داشتند بازیکنان شان را در محورهای خاص مدنظر کادر فنی تست کنند. استقلال تیم خوب و منسجم در اختیار دارد که با حضور بازیکنان باکیفیتش قطعا می تواند در لیگ از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد. 

وی همچنین درباره شرایط روحی حنیف عمران زاده قبل از شروع بازی گفت: حنیف خیلی خوب کار کرد. خوشحالم که هواداران استقلال حس خوبی به او داشتند. همچنین به محسن فروزان که این نشان دهنده طرفداران استقلال از بازیکنان سابق شان بود. 

سرمربی خونه به خونه درباره شعارهایی که علیه میناوند سر داده شد بیان کرد: در دنیای فوتبال از این قبیل شیرینی ها وجود دارد. شعاردادن و حمله به داور یا مربی نمک فوتبال است و خیلی نباید این مسائل را جدی گرفت. هوادارانی که دیروز به مهرداد میناوند شعار می دادند همان هایی بودند که به میناوند در تیم ملی عشق می ورزیدند و تشویقش می کردند. مهرداد عزیز هم از جمله مربیان باشخصیت فوتبال ماست که احترام ویژه ای برای دوستان استقلالی اش قائل است. این مسائل عادی به نظر می رسد و نباید خیلی به آنها پرداخت.

مرزبان درباره بازی امروز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همان برنامه هایی که در بازی دیروز مقابل استقلال مدنظرمان بود را در پیش خواهیم گرفت و نفرات مان را در محورهایی که مدنظر داریم تست خواهیم گرفت. این مسابقات چالش های مثبتی برای تیم ماست که می تواند باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و شناخت بیشتر برای کادر فنی می باشد.

مربی اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: برانکو شاکله اصلی تیمش را حفظ و در عوض در چند پست بازیکنان خیلی خوبی به پرسپولیس اضافه کرد. پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران است و شک ندارم از روز اول می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.